מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הקראת נוכחות מול כיסאות ריקים: מיצג מרגש בכותל

בכל רחבי הארץ והעולם ישנם מיצגים שנועדו לעורר מודעות ולהזכיר לציבור שיש עדיין מאות אנשים בשבי החמאס | הבוקר נערכה הרחבת הכותל תפילה לשחרור הילדים החטופים, עם כיסאות ריקים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/23 12:17 ג בכסלו התשפד

הקראת נוכחות מול כיסאות ריקים: מיצג מרגש בכותל
תפילה לשחרור החטופים, צילום: הפורום לשחרור הילדים החטופים

הבוקר (ה') התקיים טקס תפילה מיוחד בכותל להשבתם של 38 הילדים החטופים. בטקס הוקראה "רשימת נוכחות" אל מול 38 כסאות ריקים לצד רחבת הדגל בכותל המערבי. התפילה התקיימה ביוזמת "הפורום לשחרור הילדים החטופים" מתוך מטרה ליצור תודעה בארץ ובעולם למצב הבלתי נתפס של הימצאותם של ילדים חסרי אונים בשבי בעזה.

הטקס התחיל בתפילה שנשא רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א להשבת החטופים במהרה לשלום ואת הקראת הקראת "הנוכחות" של שמות כל הילדים החטופים הקריא מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב. שמות הילדים, וכן יתר בני המשפחות והחטופים נקראים לצד אבני הכותל המערבי על ידי מנין תהילים הנאמר אל מול מקום קדש הקדשים במנהרות הכותל מדי יום.

המיצג בכותל

המיצג בכותל צילום: הפורום לשחרור הילדים החטופים

נזכיר כי אמש, סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת על התקדמות במגעים לעסקה הקטארית לשחרור חטופים. על פי הדיווח, עסקה הכוללת שחרור של 50 נשים וילדים תמורת מחבלות ומחבלים קטינים, בנוסף לשלושה ימי הפסקת אש. בישראל מכחישים את הדיווח.