תיעוד: כך נראתה כניסת כוחות צה"ל לבית החולים שיפאא'

סריקות אחר מטעני נפץ ותשתיות טרור נוספות במקביל לסיוע הומנטירי. כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות ממוקדת בבית החולים שיפאא', זאת בניסיון להתחקות אחר החטופים בעקבות מידע מודיעיני | גנץ במסר לראשי החמאס: נגיע לכל מקום שנצטרך כדי למגר את רוצחי הילדים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 15/11/23 12:07 ב בכסלו התשפד

תיעוד: כך נראתה כניסת כוחות צה"ל לבית החולים שיפאא'
הסיוע ההומניטרי לבית החולים שיפא, צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל ממשיכים הבוקר (ד') לפעול באופן ממוקד בחלק ממרחב בית החולים שיפאא' בו הם סורקים אחר תשתיות ואמצעי טרור של ארגון הטרור חמאס. כמו כן, הכוחות מסרו ציוד הומניטרי והניחו אותו בכניסה לבית החולים. צפו בתיעוד מכניסת כוחות צה"ל בהובלת אוגדה 36 לבית החולים.

מאז שעות הבוקר המוקדמות פועלים כוחות הביטחון נגד ארגון הטרור חמאס בחלק מסוים של בית החולים שיפאא' בעזה, בניסיון להציל חלק מהחטופים. הפעולה מבוססת על מידע מודיעיני וצורך מבצעי. הפעולה לא נועדה לפגוע בחולים, בצוותים הרפואיים ובאזרחים השוהים בבית החולים. לפי דיווח של אמיר בוחבוט, אמצעי לחימה המעידים על פעילות טרור אותרו הלילה בבית החולים.

תיעוד מהסיוע ההומניטרי בבית החולים שיפאא'

כוחות צה"ל פועלים בעזה

כוחות צה"ל פועלים בעזה צילום: דובר צה"ל

בני גנץ מבטיח: "נגיע לראשי השלטון כמו שהגענו למוקדי השלטון"

השר ויו"ר כחול לבן בני גנץ נשא הצהרה לתקשורת ואמר: "נגיע לכל מקום שנצטרך כדי למגר את רוצחי הילדים – מעל ומתחת לפני הקרקע. בעזה ובעולם. נגיע לראשי השלטון כמו שהגענו למוקדי השלטון". גנץ אף ביקש לחזק את הרמטכ"ל הרצי הלוי, "שמנהל את הלחימה בנחישות ובקור רוח, ונותן לחיילים, למפקדים ולכל עם ישראל ידיעה שיש על מי לסמוך". ביחס למערכה בצפון אמר: "מה שאנחנו עושים באפקטיביות בדרום יכול לעבוד יותר טוב בצפון".