"לא בעיה רק של ישראל": גנץ בפנייה למנהיגי העולם

בעקבות הרצח של פול קסלר בלוס אנג'לס, חבר קבינט המלחמה קורא למנהיגי העולם להשמיע קול נגד הטרור והאנטישמיות: "ימדו בצד הנכון של ההיסטוריה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/23 10:37 כג בחשון התשפד

"לא בעיה רק של ישראל": גנץ בפנייה למנהיגי העולם
בני גנץ, צילום: Photo by Flash90

בעקבות הרצחו של פול קסלר, מפגין יהודי למען ישראל בלוס אנג'לס בידיי פרו-פלשתיני, חבר קבינט המחמה בני גנץ במסר למנהיגי העולם: "הרצח הנורא של פול קסלר, יהודי אמריקאי מלוס אנג׳לס הוא נורת אזהרה שחייבת להדהד בכל העולם", כך גנץ.

"השמיעו קול חד וברור נגד הטרור והאנטישמיות"

לדבריו, "האידיאולוגיה הרצחנית של חמאס שהביאה לטבח הנורא ב-7.10 היא לא בעיה רק של ישראל, ועל העולם החופשי כולו להתאחד נגדה ולהלחם בה. אני פונה למנהיגי העולם - השמיעו קול חד וברור נגד הטרור והאנטישמיות. עמדו בצד הנכון של ההיסטוריה".

נזכיר כי קסלר, יהודי בן 69 שהשתתף בהפגנה פרו-ישראלית בלוס אנג'לס והחזיק דגל ישראל, הוכה למוות בידי מפגין פרו-פלשתיני. לפי הדיווחים, הרוצח השתמש במגפון אותו הטיח בראשו של קסלר - שפונה לבית החולים ושם נקבע מותו. המשטרה המקומית אישרה את פרטי המקרה וחוקרת את האירוע.

"האירוע האנטישמי הרביעי הגדול שבוצע בלוס אנג'לס רק בשנה האחרונה"

בפדרציה היהודית של לוס אנג'לס אמרו בעקבות האירוע: "ליבנו עם משפחת הקורבן. זהו האירוע האנטישמי הרביעי הגדול שבוצע בלוס אנג'לס רק בשנה האחרונה. אנחנו דורשים ביטחון ולא נסבול עוד המשך אירועי אלימות כלפי הקהילה היהודית. נעשה כל מה שביכולתנו כדי למנוע את זה".