מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הפלשתינים טוענים: ישראל תקפה בבית החולים שיפא

דיווחים עזתיים: ישראל תקפה בבית החולים שיפא | דובר צה"ל: "הראנו לעולם את האופן שבו משתמשים בבית החולים באופן ציני, זה פשע מלחמה שחמאס משתמש בבית החולים באופן הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/23 21:47 כב בחשון התשפד

הפלשתינים טוענים: ישראל תקפה בבית החולים שיפא
תקיפות ברצועת עזה במהלך מלחמת חרבות ברזל, צילום: Atia Mohammed/Flash90

סמוך לשעה 21:50 אזעקות הופעלו ביישובי הגליל העליון, ביניהם דפנה, הגושרים, ע'ג'ר, קיבוץ דן, שאר ישוב ושניר. מצה"ל נמסר כי מדובר בהתראת שווא. מוקדם יותר, משרד הבריאות הפלשתיני בעזה טען כי אדם אחד נהרג ובני אדם נוספים נפצעו בתקיפת בניין בית החולים שיפא בעיר עזה.

דובר צה"ל: "נגיע לכל תשתית שיש בה מחבלים"

דובר צה"ל, דניאל הגרי הכחיש הערב (ב') את הדיווחים על תקיפת בית החולים, אך הדגיש: "חמאס משתמש במחלקות בבית החולים שיפא לצרכי תקשורת ועוד, זה פשע מלחמה להשתמש בבית חולים באופן הזה. כך גם בבית החולים האינדונזי והקאטרי, נגיע לכל תשתית שיש בה מחבלים".

30 רקטות נורו מלבנון - צה"ל תקף מטרות של חיזבאללה

בשעות הערב, 30 רקטות נורו מלבנון לעבר יישובי הגולן והגליל המערבי, כך על פי דובר צה"ל. שלוחת חמאס בדרום לבנון לקחה אחריות על הירי לעבר עכו, נהריה והקריות ומסרה כי שיגרה 16 רקטות. בתגובה לירי, הותקפו מטרות של חיזבאללה בלבנון, ביניהם מספר אתרים בהם ממוקמים אמצעים טכנולוגיים של ארגון הטרור חיזבאללה, מחסן אמצעי לחימה, עמדות שיגור ותשתיות טרור.

תיעוד: תקיפת מטרות של חיזבאללה