פיצ'ר חדש של וואטסאפ: כך תוכלו לדלג על קטעים קשים מהסרטונים

שדרוג חדש של אפליקציית המסרים הפופולארית ישחרר אתכם מהצורך לחכות בסבלנות לפואנטה של סרטונים משעממים - כך זה יעבוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/23 10:12 כג בחשון התשפד

פיצ'ר חדש של וואטסאפ: כך תוכלו לדלג על קטעים קשים מהסרטונים
whatsapp, צילום: guteksk7 / Shutterstock.com

אפליקציית המסרים המיידים, וואטסאפ, פרצה לחיינו לפני למעלה מעשור ומאז הפכה לאמצעי מרכזי וכלי בלתי נפרד משגרת היומיום. מלבד שליחת הודעות, סקרים קבוצתיים ושיתוף תמונות האפלציה משמשת ככלי מרכזי להעברת סרטונים מהחזית אל העורף ובכלל להעלאת המורל בימים אלה.

בעדכון, עליו מדווח אתר wabetainfo, נמסר כי החברה עובדת כעת על האפשרות להריץ קדימה ואחורה את סרטוני הוידאו בתוכנה. העדכון ייכנס, כך לפי האתר, באחד העדכונים הקרובים של האפליקציה.

בקרוב אפשרות דילוג בסרטוני וואטסאפ

אין ספק כי משתמשי WhatsApp מחכים כבר הרבה זמן לתכונה הזו, בעיקר כשמדובר בסרטונים ארוכים נטולי פואנטה ברורה. אך גם בימים אלו בהם מופיעים מראות זוועה בחלק מהסרטונים שעוברים בקבוצות.

צילום מסך של התכונה החדשה

צילום מסך של התכונה החדשה צילום: wabetainfo

תכונה זו, המכונה "דלג קדימה ואחורה", צפויה להקל גם במקרים בהם הוסחה דעתנו או שלא בדיוק הצלחנו להבין מה נאמר בסרטון, וכעת במקום להפעיל מחדש את הסרטון נוכל לחזור אחורה כמה שניות לחלק הרלוונטי, מה שכמובן יחסוך זמן ולא מעט עצבים.

לחיצה כפולה על הצד השמאלי תאפשר לכם לדלג אחורה, בעוד הצד הימני ידלג קדימה. זוהי תכונה אינטואיטיבית, מוכרת ודומה לאופן בו פועל ניווט וידאו בפלטפורמות פופולריות כמו YouTube. השדרוג, כאמור, צפוי להיכנס לשלל המשתמשים בשבועות הקרובים.