אימה של אורי מגידיש בירכה: "תודה לך בורא עולם, אין עוד מלבדך"

מגי מגידיש, אימה של התצפיתנית ששוחררה, נשאה הצהרה לתקשורת מבית המשפחה בקריית גת: "אורי שלנו חזרה הביתה. עכשיו אנחנו מתפללים לשובם של שאר החטופים והנעדרים וליבנו עם כל המשפחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 12:41 טז בחשון התשפד

אימה של אורי מגידיש בירכה: "תודה לך בורא עולם, אין עוד מלבדך"
מגי מגידיש, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגי מגידיש כהן, אימה של אורי מגידיש התצפיתנית ששוחררה, קיימה הצהרה היום (ג') מחוץ לביתם בקריית גת. "עם ישראל היקר, אנחנו מודים לכולם על התפילות והתמיכה. אורי שלנו חזרה הביתה. עכשיו אנחנו מתפללים לשובם של שאר החטופים והנעדרים וליבנו עם כל המשפחות", אמרה.

"תודה לך בורא עולם, אין עוד מלבדך. תודה לשב"כ, תודה לצה"ל ולכוחות הביטחון. תודה לכולם. עם ישראל הוא עם הנצח. סליחה שיצאתי רק עכשיו – וגם עכשיו זה מספיק", הוסיפה.

צפו בהצהרה:

ההודעה המשמחת על החיילת ששוחררה

נזכיר כי אמש (ב') צה"ל ושב"כ הודיעו על שחרורה של מגידיש במהלך פעולה קרקעית. החיילת נבדקה רפואית, מצבה טוב והיא נפגשה עם משפחתה. ראש הממשלה נתניהו בירך על שחרור החטופה ואמר: "ברוך שובך הביתה אורי. ההישג מבטא את המחויבות שלנו להביא לשחרור כל החטופים. עם ישראל כולו מצדיע לשב"כ ומצדיע לצה"ל". נתניהו תקף את החמאס: "למחבלי החמאס ולדאעש אני אומר - אתם מפלצות. אנחנו נמשיך לרדוף אתכם, אנחנו נמשיך לצוד אתכם. נכה בכם עד שתיפלו מרגלינו".

צילום: סתיו בוטבול, קבוצת כתבים