גלנט על הכניסה הקרקעית: "התמרון יגיע, אתם תראו אותו ותבינו את עוצמתו"

שר הביטחון גלנט בהצהרה ביום ה-20 ללחימה: "אלה רגעים מכריעים, יגיעו גם שלבים נוספים במלחמה" | על החטופים: "נחוש לעשות כל מאמץ על מנת להשיבם, זו חובה עליונה שלי" | על החזית הצפונית: "אין לנו עניין להרחיב את המלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/23 19:22 יא בחשון התשפד

גלנט על הכניסה הקרקעית: "התמרון יגיע, אתם תראו אותו ותבינו את עוצמתו"
יואב גלנט, צילום: צילום מסך

שר הביטחון, יואב גלנט, העניק היום (ה') הצהרה לתקשורת ואמר כי אנחנו ברגעים מכריעים, וכי יגיעו גם שלבים נוספים במלחמה, "אנחנו מכינים אותם ונבצע אותם. התמרון יגיע, אתם תראו אותו ותבינו את עוצמתו".

"זו מלחמה שמיועדת להרתיע אותנו ולשלול את הרצון של אזרחי ישראל לחיות פה"

גלנט פתח ואמר: "אנחנו ברגעים מכריעים. זו מלחמה על הבית ואנחנו ננצח בה – זה או אנחנו או הם. ב-7 באוקטובר חמאס פתח במלחמה. זו מלחמה כנגד אזרחי ישראל, כנגד ילדים קטנים, כנגד נשים, כנגד ניצולי שואה. זו מלחמה כנגד יישובים אזרחיים. זו מלחמה של רצח, של אונס, של חטיפה, של ביזה. זו מלחמה שמיועדת להרתיע אותנו ולשלול את הרצון של אזרחי ישראל לחיות פה, ואנחנו ננצח במלחמה הזאת".

לדבריו של גלנט, לישראל אין עניין להרחיב את המלחמה לגזרות נוספות: "חיזבאללה סופג הרוגים רבים, אבל אין לנו עניין להרחיב את המלחמה. אם תקרה, כוחות הקרקע מוכנים להגנה וחיל האוויר להתקפה".

כאבא, כסבא וכבן לניצולי שואה אני מבין וכואב מאוד את המחיר הקשה

גלנט התייחס גם לסוגיית החטופים ואמר: "קרה דבר נוסף במערכה הזו, דבר שלא ראינו מעולם. יש לנו למעלה מ-200 שבויים ונעדרים ואיבדנו כ-1,400 חיילים ואזרחים בקרב. כאבא, כסבא וכבן לניצולי שואה אני מבין וכואב מאוד את המחיר הקשה מאוד של אלה שנפלו בקרב. אני נחוש לעשות כל מאמץ על מנת להשיב את החטופים למשפחותיהם, זו חובה עליונה שלי".