מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סמוטריץ: לא מוכן יותר לתקצב מיגון בעוטף עזה

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ, בראיון לקרן מרציאנו: "יש לנו מנדט אחד בלבד והוא לנצח את המערכה הזו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 20:37 י בחשון התשפד

סמוטריץ: לא מוכן יותר לתקצב מיגון בעוטף עזה
סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ, התראיין היום (ד) לקרן מרציאנו בתכנית חיסכון. במהלך הראיון התייחס סמוטריץ לשאלת המלחמה ואמר: "כשר אוצר אמרתי לראש הממשלה שאני לא מתכוון לתקצב יותר מיגון בעוטף אחרי המלחמה הזו. המערכה כנראה תחייב כניסה קרקעית. צה"ל ערוך, מוכן וחדור מטרה" סמוטריץ דיבר גם על יעדי המלחמה והוסיף: "יש לנו מנדט אחד בלבד והוא לנצח את המערכה הזו. שאלת העיתוי מורכבת והיא נשקלת עניינית בלבד. יש תמימות דעים ביחס ליעד של המערכה הזו."

על נושא החטופים אמר סמוטריץ כי :"אנחנו מחויבים לעשות כל מאמץ להחזיר את החטופים. כשאתה רוצה להשמיד מישהו אתה לא יכול לדבר אתו. לא לשכוח שקטאר היא חלק מציר הרשע והמעורבות שלה היא אסונית."

מוקדם יותר היום שיבח ראש המלל, צחי הנגבי את המעורבות של קטאר במאמץ לשיחרור החטופים. גם השרה אורית סטרוק לא אהבה את החיבוק שקטאר מקבלים ואמרה: "לא, צחי!
קטאר היא האויב. לא השותף! לקטאר יש מניות בכל טיל שיורים עלינו, בכל אחד ממעשי הרצח האכזריים שביצע החמאס נגדנו, ובעצם החטיפה של אזרחינו וחיילינו, שעכשיו היא "מואילה בטובה" להציע "תיווך" בהחזרתם. מי שלא מבין מי האויב - לא יכול לנהל המלחמה נגדו. יש גבול גם ללויאליות שלי"