בן גביר על שופט בית המשפט המחוזי: "כך נראים אויבים מבית, בושה"

השר לבטחון לאומי תקף את השופט ערפאת טאהא מבית המשפט המחוזי בנצרת אחרי החלטתו לשחרר את השחקנית מאיסה עבד אלהאדי למעצר בית: "החלטה שמעניקה למעשה גב לטרור ותוביל להתגברות ההסתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 17:00 י בחשון התשפד

בן גביר על שופט בית המשפט המחוזי: "כך נראים אויבים מבית, בושה"
צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מאז פרוץ המלחמה הקשה, הציבור הישראלי התגייס בהמוניו כדי לסייע ללחימה ברוצחים האכזריים. מקרב ערביי ישראל היו מי שבחרו להביע תמיכה במעשיו הרצחניים של החמאס, אחת מהם היא השחקנית הערבייה מאיסה עבד אלהאדי, שנעצרה והיום (ד') שוחררה למעצר בית בידיי השופט ערפאת טאהא.

"כל זה לא סיפק את השופט ערפאת טאהא"

טאהא, שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, קיבל את הערעור שהגישה השחקנית על מעצרה. השופט החליט לשחרר אותה למעצר בית בתנאים מגבילים וייאסר עליה להתחבר לרשתות החברתיות והיא תפקיד 5,000 שקלים להבטחת קיום ההחלטה.

השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, תקף את השופט על ההחלטה וכתב כי "משטרת ישראל מיד פעלה בנחישות לעצור, אבל כל זה לא סיפק את השופט ערפאת טאהא מבית המשפט המחוזי בנצרת שהורה לשחררה כי לדבריו 'ספק רב אם יש בפרסום הפוסטים עבירה פלילית'. כך נראים אויבים מבית. בושה".

מוקדם יותר, עפ פרסום ההחלטה, כתב בן גביר: "החלטת השופט ערפאת טאהא מעניקה למעשה גב לטרור ותוביל להתגברות ההסתה ולגילויי תמיכה נוספים בטבח הנורא. מדינת ישראל לא יכולה להשלים עם קריאות תמיכה והזדהות של אזרחים במדינת ישראל - עם האוייב. מקווה מאוד שהפרקליטות תגיש בהקדם כתב אישום נגד תומכת הטרור מאיסה בגין תמיכה והסתה לטרור. כולנו צריכים להיות מאוחדים בקול ברור: אפס סובלנות כלפי מחבלים נאצים ותומכיהם".