אחרי הירי לאילת והכרמל: מטח לעבר הצפון - נפילות בשטחים פתוחים

בשעה 16:25 נשמעה אזעקה בעיר קריית שמונה, ודקות לאחר מכן נשמעה אזעקה גם בכפר גלעדי ותל חי - דובר צה"ל דיווח כי ארבע רקטות נפלו בשטחים פתוחים | מוקדם יותר היום נורו רקטות לעבר אילת והכרמל

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 16:23 י בחשון התשפד

אחרי הירי לאילת והכרמל: מטח לעבר הצפון - נפילות בשטחים פתוחים
קריית שמונה, צילום: Yossi Zamir/Flash90

ההתחממות בצפון: בשעה 16:25 נשמעה אזעקה בעיר קריית שמונה. דקות לאחר מכן נשמעה אזעקה גם בכפר גלעדי ותל חי. ממד"א נמסר כי בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפגעים. מדובר צה"ל נמסר כי "זוהו ארבעה שיגורים לעבר שטח ישראל, שנפלו בשטחים פתוחים. לא שוגרו מיירטים על פי מדיניות".

מוקדם יותר: רקטות לעבר אילת והכרמל

נזכיר כי רקטות שוגרו מוקדם יותר היום (ד') לעבר אילת ולעבר הכרמל. קצת אחרי השעה 14:00 נשמע פיצוץ באיזור העיר אילת, ודובר צה"ל כתב כי "זוהה שיגור אחד משטח עזה לעבר חבל אילות, שנפל בשטח פתוח. הופעלה התרעה ביישומון פיקוד העורף בשטח פתוח בלבד על פי מדיניות". חמאס לקח אחריות על הירי.

בנוסף, בשעה 13:01 נשמעה אזעקת צבע אדום באיזור הכרמל, ביישובים דלית אל כרמל וכרם מהר''ל. מאוחר יותר עדכנו בצה"ל כי מדובר ברקטה אחת ששוגרה מרצועת עזה והתפוצצה באוויר.

"אנחנו רעבים לנקמה": סרטון נוסף מבעית את תושבי עזה

אחרי הסרטון הראשון שזכה להצלחה רבה, סרטון נוסף שפונה לתושבי עזה והופק על ידי תנועת החזית האזרחית מתאר את ההמתנה של כוחות הביטחון הישראלים ללחימה הקשה שעוד תגיע ברצועה. "המטוסים שלנו פירקו אתכם והלוחמים יגיעו לסיים את העבודה". הסרטון החדש זכה לתגובות נלהבות ושיתופים רבים.

צפו: