בנט ממשיך לחלק עצות לממשלה: "בבילבול לא מביאים לניצחון"

ראש הממשלה לשעבר, שמרבה להתראיין ולהתבטא על המלחמה, כותב כי המדיניות הישראלית החיובית מול קטאר הן שגיאה מוסרית ומעשית חמורה: "איך נוכל להשמיד את האויב אם אנחנו מחלקים מחמאות לספונסר הראשי שלה, למען השם?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 13:20 י בחשון התשפד

בנט ממשיך לחלק עצות לממשלה: "בבילבול לא מביאים לניצחון"
נפתלי בנט, צילום: David Cohen/FLASH90

בציוץ היום (ד') כתב ראש המל"ל צחי הנגבי כי קטאר היא חיונית במתן פתרונות הומינטריים, ציוץ שהוציא את נפתלי בנט מדעתו. בפוסט ארוך שפרסם הוא כותב כי מדובר בשגיאה "מוסרית ומעשית חמורה".

"בבילבול לא מביאים לניצחון"

"ממשלת ישראל שוגה שגיאה מוסרית ומעשית חמורה. קטאר אינה "שותפה חיונית לפעולות הומניטריות ולפעולות דיפלומטיות". קטאר היא האויב עצמו. קטאר מממנת, מסייעת ומתחזקת את ארגון הטרור חמאס-דעאש. מטרת ישראל המוצהרת היא השמדת חמאס. מטרת קטאר היא הפוכה בדיוק: הצלת חמאס, כתב ראש הממשלה לשעבר.

"איך נוכל להשמיד את האויב אם אנחנו מחלקים מחמאות לספונסר הראשי שלה, למען השם? מה לנו להלין על ארדואן אם אנחנו מחמיאים למדינה שמעניקה חסות ותמיכה לחמאס? קטאר מפעילה מניפולציות כאילו הומניטריות ("קטאר לוחצת על חמאס לשחרר חטופים") ותנופף מולנו עיסקאות מוגבלות של שבויים כל כמה ימים כדי לבלבל את ישראל ולבלום את פעולתה להשמדת חמאס. ראש ממשלת ישראל הצהיר שמטרתנו להשמיד את חמאס כליל. מי שלא מבדיל בין אויב לאוהב לא יוכל להשמיד את האויב. בבילבול לא מביאים לניצחון", סיים.

הנגבי: "שמח לומר שקטאר הופכת לגורם חיוני ולבעלת עניין במתן פתרונות הומניטריים"

"אני שמח לומר שקטאר הופכת לגורם חיוני ולבעלת עניין במתן פתרונות הומניטריים", כתב הנגבי. "המאמצים הדיפלומטיים של קטאר הם חיוניים בשלב זה". נזכיר כי קטאר מעורבות בעניין החטופים, ובימים האחרונים דווח כי ישנם מגעים לשחרור 50 חטופים בעלי אזרחות זרה.