"יש מקום פנוי בכלא גלבוע": יוצר הטלוויזיה נגד השחקנית שהשתתפה בסדרה שלו

מני אסייג, תסריטאי שנות השמונים, מגיב למעצרה של השחקנית הערבייה מאיסה עבד אלהאדי ששיחקה בפרק בסדרה: "התברר שהמקסימה והלבבית הזו היא תומכת חמאס אס אס, ועפה על רוצחים נאצים ששורפים משפחות ועורפים ראשי תינוקות יהודיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/23 17:04 ט בחשון התשפד

"יש מקום פנוי בכלא גלבוע": יוצר הטלוויזיה נגד השחקנית שהשתתפה בסדרה שלו
מאיסה עבד אלהאדי, צילום: Mehran Falsafi-cc-by-sa ויקיפדיה

השחקנית הערבייה מאיסה עבד אלהאדי נעצרה אתמול (ב') אחרי שפרסמה שבחים למחבלי חמאס. אחרי הביקורת החריפה שהעביר עליה השחקן עופר שכטר ששיחק לצידה, גם יוצר הטלוויזיה הימני, מני אסייג, בפוסט זועם.

"הבנתי שהיא הייתה ממש מקסימה ולבבית"

"לפני כ-11 שנה כשכתבתי את פרק 3 בעונה הראשונה של שנות ה-80 'סרט ערבי', חשבתי על דו-קיום והמסר שהועבר בתוך הקומדיה היה ברוח הזו", כתב אסייג. "לתפקיד יסמין הערבייה המלהקים בחרו בשחקנית מאיסה עבד אלהאדי. לא נכחתי בצילומים האלה אבל הבנתי שהיא הייתה ממש מקסימה ולבבית".

"אתמול התברר שהמקסימה והלבבית הזו היא תומכת חמאס אס אס, ועפה על רוצחים נאצים ששורפים משפחות ועורפים ראשי תינוקות יהודיים", תיאר אסייג וכתב בחריפות: "תקשיבי מחבלת כפוית טובה. בגלל חלאות כמוך עוד ועוד אנשים מאמצים את הפתגמים הישנים האלה, שנוגעים לאמון שלנו במי ששאפנו לחיות איתם בדו-קיום ובכבוד".

"לסיכום: תלכי לאלף עזאזל!"

לא רק שאת אמורה להיות פסולה לכל הפקה בארץ הקודש, את אמורה להיות עצורה ולעמוד לדין על תמיכה בנאצים. יש מקום פנוי בכלא גלבוע בתא ליד המפלצות שאת מעריצה. אני מבטיח לרדוף באופן אישי את מי שיעז להעסיק אותך בעתיד בתחום המשחק. לסיכום: תלכי לאלף עזאזל!".