המפכ"ל אחרי מעצר השחקנית: לא מעניין אותי אם זה סלב או אדם פשוט

יעקב שבתאי מתייחס לעבודת הצוות שעוסק בטיפול בהסתות לטרור ובגילויי התמיכה בחמאס, אחרי מעצרה של השחקנית הערביייה מנצרת: "לא יעלה על הדעת שאחרי טבח כזה שמדינת ישראל עברה ואחרי שחיילים נהרגים יהללו פה את חמאס-דאע"ש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/23 15:02 ט בחשון התשפד

המפכ"ל אחרי מעצר השחקנית: לא מעניין אותי אם זה סלב או אדם פשוט
מפכ"ל המשטרה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי, התייחס היום (ג') לעבודת הצוות המיוחד של משטרת ישראל והפרקליטות בטיפול בהסתות לטרור ובגילויי התמיכה בארגון חמאס מאז מתקפת הטרור על יישובי הדרום. הצוות המיוחד הוקם כבר בחודש פברואר השנה ומורכב מקציני אגף החקירות והמודיעין של המשטרה ופרקליטים בכירים.

המפכ"ל: "אנחנו באפס סובלנות בעניין הטיפול בהסתות ואני שמח שהפרקליטות הולכת עם משטרת יד ביד בנושא הזה. לא יעלה על הדעת שאחרי טבח כזה שמדינת ישראל עברה ואחרי שחיילים נהרגים יהללו פה את חמאס-דאע"ש ואותי לא מעניין אם זה אדם פשוט שמפרסם או ידוע בציבור".

הוארך מעצרה של השחקנית שהביעה תמיכה בחמאס

דבריו של שבתאי מגיעים על רקע מעצרה של השחקנית הערביה מאיסה עבד אלהאדי אחרי הפרסומים שלה בשבח חמאס. אמש (ב') היא נעצרה, והיום (ג') הוארך מעצרה עד ליום חמישי. השחקנית העלתה סדרת סטוריז לרשת האינסטגרם בהן הביעה תמיכה בארגון האכזרי וביקרה בחריפות את תקיפות ישראל בעזה. מי שתקף אותה היה השחקן עופר שכטר, שמוכר לכולנו מהסדרות שנות השמונים, ושיחק לצידה של מאיסה בסדרה "מתים לרגע". שכטר, ציטט את הסטורי שהעלתה השחקנית הערביה וכתב: "מתבייש בך. תתביישי לך. גרה בנצרת, משחקת בסדרות וסרטים שלנו ואז תוקעת לנו סכין בגב".