אמו של נרצח בטבח במסיבה: "מבקשת לא לנקום את המוות של הבן שלי"

מיכל אברמוב, אמו של לאור שנרצח במסיבה ברעים, הזדעזעה מטיל עליו נכתב כי הוא לזכרו של בנה: "לא הייתי מסוגלת לשאת את זה. רציתי להשתמש בכוח שלי כדי שאף אימא לא תרגיש מה שאני מרגישה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/23 12:56 ט בחשון התשפד

אמו של נרצח בטבח במסיבה: "מבקשת לא לנקום את המוות של הבן שלי"
רכבים נטושים באיזור רעים, צילום: Edi Israel/Flash90

מיכל אברמוב, אמו של לאור שנרצח במסיבה ברעים, מבקשת שלא לנקום את מותו וקוראת לעצור ולהציל כמה שיותר חפים מפשע מכל הצדדים. "ראיתי את השם שלו על טיל והזדעזעתי. אל תנקמו בשמי", אמרה האם בסרטון שהפיצה ברשתות.

"רציתי להשתמש בכוח שלי כדי שאף אימא לא תרגיש מה שאני מרגישה"

"התעוררתי יומיים אחרי הבשורה והבנתי שמדברים על לשטח את עזה. ראיתי תמונה עם טיל שכתבו עליו 'לזכר לאור אברמוב' והזדעזעתי. לא הייתי מסוגלת לשאת את זה. רציתי להשתמש בכוח שלי כדי שאף אימא לא תרגיש מה שאני מרגישה, אין שום תועלת בלגרום לעוד אנשים להרגיש כמוני. מלחמה רק מובילה לעוד מלחמה", אמרה אברמוב.

"המדינה שלי, ישראל, עוברת זוועות ואימה. אני יודעת שגם האימהות בעזה עוברות את זה. אני מתחננת בפני העולם: עצרו את כל המלחמות, עצרו את ההרג של אנשים, של תינוקות. מלחמה היא לא הפתרון. היא לא איך שמתקנים דברים. תעשו מה שביכולתכם. שכל העולם יתאחד וירפא את הילדים האלה, שלא יגדלו להיות שונאים, שיגדלו להיות אוהבים. אוהבים עדינים, כמו הענק העדין שלי. שיהיו להם חיים. שיגדלו ויגשימו את החלומות שלהם ויתחתנו עם הבחורה שאהבו. צריך לעצור ולהציל כמה שיותר חפים מפשע, מישראל ומעזה", סיימה.