מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הודעה חריגה מההנהגה הפוליטית והצבאית: "יש אמון מלא והדדי"

בהודעה משותפת ללשכת ראש הממשלה, לשכת שר הביטחון ולדובר צה"ל נמסר כי הם "עובדים בשיתוף פעולה הדוק ומלא, סביב השעון, כדי להוביל את מדינת ישראל לניצחון מוחלט על חמאס" | נמשכות ההיערכויות לכניסה הקרקעית

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/23 18:22 ח בחשון התשפד

הודעה חריגה מההנהגה הפוליטית והצבאית: "יש אמון מלא והדדי"
נתניהו, גלנט והרמטכ"ל, צילום: קובי גדעון /לע"מ

אחרי פרסומים שונים בעיתונות לפיהם ישנה מתיחות בין הגורמים השונים המנהלים את המלחמה, הודעה משותפת ללשכת ראש הממשלה, לשכת שר הביטחון ולדובר צה"ל מובהר כי ישנו שיתוף פעולה מלא.

בהודעה נכתב: "ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, עובדים בשיתוף פעולה הדוק ומלא, סביב השעון, כדי להוביל את מדינת ישראל לניצחון מוחלט על חמאס. בין ראש הממשלה נתניהו לבין שר הביטחון והרמטכ"ל יש אמון מלא והדדי ואחדות מטרה ברורה. אנו מבקשים מכלי התקשורת לגלות אחריות ולהימנע מפרסומים כוזבים שרק פוגעים באחדותנו ובכוחנו".

נמשכות ההיערכויות לכניסה הקרקעית

היום (ב') נמסר מדובר צה"ל כי לוחמינו בסדיר ובמילואים מבצעים סדרת אימונים על מנת לשפר את מוכנות וכשירות הכוחות לתמרון ברצועת עזה. לפי ההודעה, הלוחמים והמפקדים הגיעו נחושים ועם מוטיבציה גבוהה והם מתאמנים בצוותי קרב חטיבתיים, המשלבים כוחות חי"ר, שריון ויחידות נוספות במספר מתווים ובתרחישים שונים.

במקביל, בימים אלה נפגשים מפקדי טייסות עם מפקדי אוגדות וחטיבות על מנת להדק את שיתוף הפעולה בין כוחות האוויר והקרקע. בפגישות אלו התעמקו במתארים, בצירים ובנקודות הממשק המשמעותיות, על מנת לדאוג לשיתוף פעולה מיטבי. הכוחות גם תרגלו יחד את התוכניות המבצעיות.