מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

לוחם צה"ל נהרג ושלושה נפצעו בעזה, צה"ל תקף חוליית נ"ט בצפון

הותר לפרסום: לוחם צה"ל נהרג ושלושה לוחמים נוספים נפצעו בפעילות מבצעית בשטח רצועת עזה במרחב כיסופים | צה"ל מדווח על חיסול נוסף של חוליית נ"ט של חיזבאללה בגבול לבנון

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/23 20:26 ז בחשון התשפד

לוחם צה"ל נהרג ושלושה נפצעו בעזה, צה"ל תקף חוליית נ"ט בצפון
טנק צהלי, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

לוחם צה"ל נהרג, לוחם צה"ל נפצע באורח בינוני ושני לוחמי צה"ל נוספים נפצעו באורח קל מירי טיל נ"ט לעבר טנק וכלי רכב הנדסי במהלך פשיטה מקומית שבוצעה מוקדם יותר היום (א') בשטח רצועת עזה, במרחב כיסופים.

זאת במסגרת המאמץ לסיכול תשתיות טרור, טיהור המרחב ממחבלים ומאמצעי לחימה ואיתור נעדרים וגופות. הודעה נמסרה למשפחתו ומשפחות הפצועים עודכנו. מצה" נמסר: "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

משפחות הנעדרים במוקד להב 433

משפחות הנעדרים במוקד להב 433, החיילים הותקפו במהלך פעילות לאיתור נעדרים. צילום: Jonathan Shaul/Flash90

צה"ל תקף חוליית מחבלים שתכננה לבצע ירי נ"ט למרחב הר דב

במקביל, גם בצפון ממשיך להיות מתוח - ודווח הערב כי צה"ל תקף חוליית מחבלים: צה"ל תקף לפני זמן קצר חוליית מחבלים שזוהתה על ידי תצפיות צה"ל בשטח לבנון ועל פי החשד תכננה לבצע ירי נ"ט למרחב הר דב. מדובר בחוליה הרביעית היום שחוסלה על ידי צה"ל בלבנון.

גבול לבנון, הר דוב

גבול לבנון, הר דוב, צילום: Ayal Margolini/Flash90

דובר צה"ל: "אנחנו מנצלים את הזמן להיערכות טובה יותר לתמרון"

דובר צה"ל אמרה בהצהרה שנשא הערב: "קיבלנו את המטרות להשמיד את היכולות השלטוניות והצבאיות של חמאס, ולשחרר את החטופים ואנחנו צריכים למצות את המטרות יחדיו", והסביר מדוע צה"ל טרם נכנס קרקעית לעזה: "אנחנו מנצלים את הזמן להיערכות טובה יותר לתמרון".