חילופי אש באזור כיסופים | פצוע קשה מפגיעה ישירה בנתיבות

גבר כבן 60 נפצע באורח קשה מפגיעה ישירה של רקטה ברכבו בכניסה לעיר נתיבות | חילופי אש באזור כיסופים: מחבלים ירו טיל נ"ט לעבר כוחות צה"ל. טנק של צה"ל תקף את החולייה שירתה לעבר הכוחות | צה"ל תקף חוליית חיזבאללה שניסתה לשגר טילי נ"ט

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/23 17:29 ז בחשון התשפד

חילופי אש באזור כיסופים | פצוע קשה מפגיעה ישירה בנתיבות
פצוע קשה מפגיעה ישירה בנתיבות, צילום: דוברות מד"א

סמוך לשעה 17:00 נורה מטח כבד לעבר נתיבות ויישובי עוטף עזה. גבר כבן 60 נפצע באורח קשה מפגיעת רסיסים, לאחר שרקטה פגעה באופן ישיר ברכבו בכניסה לעיר נתיבות. במשטרה מסרו על מספר זירות נפילה בעיר נתיבות כתוצאה מהמטח, ושוטרי וחבלני משטרה פועלים כעת על מנת לבודד את זירת הנפילה.

צה"ל תקף חוליית חיזבאללה שניסתה לשגר טילי נ"ט לעבר חיילים

צה"ל תקף לפני זמן קצר תשתית של חיזבאללה לאחר שזוהה ניסיון לשגר ממנה טילי נ"ט לעבר שטח ישראל סמוך למלכיה. כמו כן, מחבלים שיגרו טילי נ"ט לעבר שטח פתוח במרחב ערב אל עראמשה שבצפון הארץ. אין נפגעים ולא נגרם נזק. קודם לכן, מחבלים ירו טיל נ"ט לעבר כוחות צה"ל שפעלו מערבית לגדר רצועת עזה, באיזור כיסופים. טנק של צה"ל תקף את החולייה שירתה לעבר הכוחות.

נתניהו: "אם חיזבאללה יחליט להיכנס למלחמה, הוא יתגעגע למלחמת לבנון השנייה"

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה נתניהו ערך סיור בעוצבת הקומנדו בצפון, ובסיומו שוחח עם הלוחמים והעביר מסר חריף לחיזבאללה. "אני לא יכול להגיד לכם כרגע אם חיזבאללה יחליט להיכנס בצורה מלאה למלחמה" אמר נתניהו ללוחמים. בהמשך הדגיש: "אם חיזבאללה יחליט להיכנס למלחמה, הוא יתגעגע למלחמת לבנון השנייה. הוא יעשה את טעות חייו. אנחנו נכה בו בעוצמה שהוא לא יכול אפילו לדמיין, והמשמעות לו ולמדינת לבנון היא הרסנית. אבל אנחנו ערוכים לכל תרחיש. אתם ערוכים לכל תרחיש".