יותר משבועיים אחרי הטבח: נתפס מחבל חמאס שניסה לחזור לעזה

כוחות צה"ל תפסו מחבל מכוח הנח'בה של חמאס בשטח ישראל שניסה לחזור לרצועת עזה ושהה בשטח ישראל יותר משבועיים | הוא היה מותש ובאפיסת כוחות ונלקח לחקירת שב"כ, הכוחות סורקים אחרי מחבלים נוספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/23 12:42 ז בחשון התשפד

יותר משבועיים אחרי הטבח: נתפס מחבל חמאס שניסה לחזור לעזה
חרבות ברזל, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

הם עדיין כאן: כוחות צה"ל תפסו אתמול (שבת) מחבל מכוח הנוח'בה של חמאס בשטח ישראל, כאשר הוא מנסה לחזור לשטח רצועת עזה. המחבל היה מותש ובאפיסת כוחות, אחרי יותר משבועיים שהיה בשטח. הוא נלקח לחקירת שב"כ, הכוחות עדיין סורקים אחרי מחבלים נוספים שייתכן ששוהים בשטח.

חוסל סגן מפקד מערך האש הרקטי של חמאס

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי עדכן היום (א') בהצהרתו היומית כי חוסל סגן מפקד מערך האש הרקטי של חמאס. "חיסלנו הלילה את סגן מפקד מערך האש הרקטי של החמאס ועוד עשרות מחבלים", אמר הגרי. "נצא לשלב הבא של המלחמה בתנאים הטובים ביותר". לדבריו, "אנחנו לא מפסיקים לתקוף ברצועה. הפעילות הזו ממשיכה להיות במוקד שלנו".

במקביל, מטוסי קרב תקפו עשרות מטרות טרור של החמאס ברצועת עזה, כאשר חלקן מוקמו בבניינים רבי-קומות. הושמדו עשרות פירי מנהרות, מחסני אמצעי לחימה, מפקדות וחמ"ליים מבצעיים. בין מטרות הטרור שהותקפו, מסגדים אשר שימשו את פעילי ארגון הטרור חמאס.

מספר החטופים בעזה עלה ל-212

בנוסף, הגרי אמר כי עודכנו משפחותיהם של 212 חטופים. בנוסף, נמסרו הודעות ל-307 חללי צה"ל. נציין כי ביום שבת האחרון שוחררו שתי אזרחיות אמריקאיות, יהודית ובתה נטלי רענן. השתיים התקבלו בישראל ונפגשו עם בני משפחתן.