מיליון יורו: יצרנית הרכב הגרמנית בתמיכה מפתיעה בישראל

מנכ"ל חברת מצרדס העולמית, אולה קולוניוס, פרסם פוסט תמיכה חד-משמעי בישראל והודיע כי החברה תתרום מיליון יורו לרכישת רכבים: "רחמי יוצאים לכל מי שסובלים מאלימות ומתאבלים על אובדן אהוביהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/23 07:48 ה בחשון התשפד

מיליון יורו: יצרנית הרכב הגרמנית בתמיכה מפתיעה בישראל
בניין מרצדס, צילום: shutterstock

​​​​​אולה קולוניוס, מנכ"ל מרצדס העולמית, פרסם בחשבון הלינקדאין שלו פוסט תמיכה בישראל. הוא הודיע על תרומה של מיליון יורו של חברת מרצדס לארגוני הצלה בישראל - איחוד הצלה, וארגון הצלב האדום הגרמני המסייע לישראל.

"אני מזועזע קשות מן החדשות ומן התמונות המשודרות ברחבי העולם מאז מתקפות הטרוריסטים נגד מדינת ישראל", כתב קולוניוס בפוסט. "בנוסף אני מודאג עמוקות מן ההשלכות לשלום במזרח התיכון. יש לי עמיתים, מכרים רבי שנים וחברים טובים באזור. רחמי יוצאים לכל מי שסובלים מאלימות ומתאבלים על אובדן אהוביהם".

גם דיסני בעדנו

נציין כי בדומה למרצדס, כמה חברות גדולות נקטו עמדה פרו-ישראלית בנוגע למתרחש. מנהל בכיר בחברת וולט דיסני כתב: "בעקבות התקפות הטרור הנוראיות נגד יהודים בישראל בסוף השבוע האחרון, כולנו חייבים לעשות מה שאנחנו יכולים כדי לתמוך באנשים החפים מפשע שחווים כל כך הרבה כאב, אלימות וחוסר ודאות - במיוחד ילדים. אנו מגנים את ההתקפות הללו, את השנאה שהניעה אותן, ואת כל מעשי הטרור, ונמשיך לפעול למציאת דרכים נוספות לספק תמיכה באזור, ולכבד את הקורבנות, את משפחותיהם ואת כל אלו שנפגעו מהמלחמה הזו".

בדיסני תרמו מיליון דולר למגן דוד אדום, ומיליון דולר לעמותות אחרות הפועלות באזור, במיוחד אלה המתמקדות במתן סיוע לילדים