מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הלב נשבר: נויה דן וסבתה כרמלה נרצחו

אחרי שבועיים בהם בני משפחתן של נויה דן, ילדה אוטיסטית, וסבתא כרמלה היו בטוחים כי נחטפו לעזה - התבשרו כי השתיים נרצחו על ידי מחבלי חמאס. שלושה מבני המשפחה המורחבת עדיין מוגדרים כחטופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/23 08:28 ד בחשון התשפד

הלב נשבר: נויה דן וסבתה כרמלה נרצחו
נויה דן וכרמלה דן ז"ל, צילום: לפי סעיף 27א

נויה דן, ילדה בת 13 על הספקטרום האוטיסטי וסבתה כרמלה דן מהיישוב כפר עזה שבעוטף, נעדרו מאז השבת הארורה בה טבחו מחבלי חמאס בתושבי היישוב. בשבועיים האחרונים בני משפחתן היו בטוחים כי השתיים נחטפו לעזה על ידי מחבלי חמאס, אולם הלילה (ה') התבשרו בבשורה המרה כי הן נרצחו.

"הגיעו בשורות קשות, כאלה שקיוונו לא לקבל"

גיסת משפחתן דן, שרון קלדרון, שבעלה עופר וילדיה סהר וארז מוגדרים כחטופים, כתבה: "היום היה יום קשה. כל מיני סיבות, כל מיני תחושות, הרבה דמעות, הרבה שיחות בסיום היום הגיעו בשורות קשות, כאלה שקיוונו לא לקבל. כרמלה דן, נויה דן. כבר לא איתנו... יהי זכרן לאהבה. ממשיכים להילחם להביא את עופר, סהר וארז הביתה!"

"זה עתה התחוור לנו שבנות משפחתנו האהובות נויה וכרמלה אינן בין החיים. אנחנו בכאב גדול", כתבה אחייניתה של כרמלה, נועה דן, בחשבון הפייסבוק שלה. "יש לנו במשפחה עוד שלוש נשמות להציל אז מחר נמשיך. תודה על החיבוק. מליבנו השותת מכאב והכרת תודה".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il