מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ההטבה המפנקת לניצולי "נובה": בחינם ומעבר לים

ריזורט בקפריסין החליט לתת מענה לניצולים מפסטיבל "נובה", והודיע כי הוא פותח את שעריו עבורם ללא עלות. התוכנית הייחודית שבנה כוללת ארוחות כשרות, לינה, סבסוד טיסות ותוכנית טיפולית מקצועית | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/23 19:26 ב בחשון התשפד

ההטבה המפנקת לניצולי "נובה": בחינם ומעבר לים
קפריסין, צילום: Mendy Hechtman/FLASH90

בעקבות המתקפה הברוטלית של ארגון הטרור הרצחני חמאס על ישראל, ובתוכה טבח אכזרי של מאות צעירים חפים מפשע שיצאו לבלות במסיבת טבע "נובה" שבעוטף, עלו בימים האחרונים מאות יוזמות מרגשות לתמיכה וסיוע לניצולים.

אחת מהיוזמות המושקעות ביותר, היא של מרחב ההתחדשות "היער הסודי" בהרי קפריסין, שמקים בימים אלו, במקביל לפעילות השוטפת, תכנית ייחודית עם מעטפת בטוחה לטיפול ותמיכה בנפגעי חרדה וטראומה, בשילוב מטפלים ישראלים מוסמכים. "אנחנו מזמינים את ניצולי מסיבת NOVA (מ-07/10/23) להגיע אלינו באהבה, ללא עלות!"

טיסה מסובסדת, 4 לילות בוילה מפנקת, ארוחות כשרות ומערך טיפולים

"היער הסודי" מציע לניצולים שהייה בווילות כפריות ומתן טיפול רגשי-פיזי תומך ממטפלים מוסמכים, בשילוב מגוון שיטות טיפול: טיפולי מגע והילינג, תהליכי נשימה מודרכת, יוגה ומדיטציה, מעגלי הקשבה, קבוצות תמיכה, הידרותרפיה, סאונד הילינג, הליכה מדדטיבית יומית בטבע ועוד.

ההזמנה כוללת טיסות מסובסדות של חברת ישראייר והסעות משדה התעופה, שתעלה 150 אירו. בנוסף, אירוח ראשון-חמישי, ארבעה לילות בוילות כפריות. האירוח כולל ארוחות בריאות עשירות ומלאות, תפריט צמחוני נקי ובריא, מהחווה לצלחת (כשר).

המסלולים הטיפוליים הקרובים בתאריכים:

  • 22-26.10
  • 29.10-02.11

את התכנית הטיפולית מוביל מאור אריאלי, פסיכותרפיסט הוליסטי, מטפל תודעתי מוסמך המתמחה בריברסינג ומיינדפולנס. בעל ניסיון של 12 שנים בטיפול במקרי חרדה וטראומה.