מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הלב נשבר: בהלווית החייל אביתר בנאי שר "יש לי סיכוי להנצל"

סגן אמיתי צבי גרנות ז"ל הובא למנוחות, לאחר שנהרג מפגיעת טיל נ"ט. בהלווייתו הופיע הזמר אביתר בנאי, שביצע את השיר ששר אמיתי בעבר יחד עם אחיו: "ותמיד תלך בשדות של אמת, בשדות של שמחה ויופי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/23 10:40 ב בחשון התשפד

הלב נשבר: בהלווית החייל אביתר בנאי שר "יש לי סיכוי להנצל"
אביתר בנאי בהלוויתו של אמתי צבי גרנות, צילום: צילום מסך מתוך השידור של הלווייה, אירועים לייב

סגן אמתי צבי גרנות בן 24 מתל אביב, מפקד צוות בגדוד 75, עוצבת סער מגולן, נפל אתמול בפעילות מבצעית כתוצאה מירי נ"ט סמוך למוצב נורית, במהלך מלחמת "חרבות ברזל". אמתי הוא בנו של ראש ישיבת "אורות שאול" בשכונת שפירא בדרום תל אביב, הרב תמיר גרנות. בלוויה שנערכה הערב (ב'), נרשם רגע שובר לב במיוחד, כאשר הזמר אביתר בנאי עלה לשיר את השיר "ילדים", לזכרו של אמתי - לצד אחיו הקטן שניגן. את אותו השיר בדיוק ביצעו בעבר אמתי ז"ל יחד עם אחיו לרגל בר המצווה של אחיהם.

צפו בביצוע של אביתר בנאי מתוך מסע הלוויה

אביו של אמתי צבי, הרב תמיר גרנות, ספד לו בדמעות: "בן שלי אהוב יקר, טיל פגע בך, אבל אני יודע כך ראיתי בראייה פנימית, שאז אש יצאה מן השמיים לקחה את הנשמה שלך למעלה, ואור גדול מהנשמה שלך האיר על כל תבל. ריבונו של עולם, איך יכול להיות שבעולם שלך ילד יהודי שגדל בארץ ישראל 24 שנים וארבעה חודשים - הוא רק יוצר אור. כל החיים שלו".

"אתה מתת על קידוש ה', על הגנת העם והארץ. יחד עם כל הגיבורים שמתו בימים האחרונים. יש עוד עשרות ומאות של גיבורים, ואתה אחד מהם". הרב המשיך בכאב: "ילדים שלי, חברים שלי, אנחנו את המלחמה הפרטית שלנו הפסדנו. אבל את המלחמה הכללית עם ישראל ינצח. אני בטוח שנצח. אבינו מלכנו הרם קרן ישראל עמך".