מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בנו של ראש ישיבת "אורות שאול" נפל בגבול לבנון

בנו של הרב תמיר גרנות ורעייתו אביבית, אמתי צבי ז"ל, נפל בפעילות מבצעית מפגיעת טיל נ"ט בבסיס בו שירת בגבול לבנון והוא בן 24 | לפני מספר ימים חיזק הרב את לוחמי צה"ל: "כמה עוצמות של אחדות מתגלות בימים אלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/23 08:13 א בחשון התשפד

בנו של ראש ישיבת "אורות שאול" נפל בגבול לבנון
הרב ד"ר תמיר גרנות, צילום: Hillelsh, CC BY-SA 4.0, ויקיפדיה

צה"ל התיר לפרסום הבוקר (ב') כי סגן אמתי צבי גרנות בן 24 מתל אביב, מפקד צוות בגדוד 75, עוצבת סער מגולן, נפל בפעילות מבצעית כתוצאה מירי נ"ט אתמול סמוך למוצב נורית. אמתי הוא בנו של ראש ישיבת "אורות שאול" בשכונת שפירא בדרום תל אביב, הרב תמיר גרנות.

הרב גרנות בסרטון חיזוק לחיילים: "כמה עוצמות של אחדות מתגלות בימים אלה"

לפני מספר ימים פרסם הרב גרנות סירטון לחיזוק חיילי צה"ל, בו דיבר על חשיבות ומשמעות תפילת שמע ישראל. "כמה קשה הייתה השנה האחרונה, כמה פירוד וכמה פיצול, וכמה עוצמות של אחדות מתגלות בימים אלה. אין בליבנו אלא אחד - אם עם ישראל חטף כזו מכה נוראה והושפל, כעת הוא קם כאחד 'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד', הצופן הזה הוא הצופן שמחזיק אותנו בבוקר ובערב. ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום".

בעקבות הירי מלבנון לעבר ישראל אתמול, שכאמור הוביל לנפילתו של סגן אמתי גרנותף צה"ל הגיב בתקיפה בתוך גבול לבנון. כוחות צה"ל תקפו תשתיות של לבנון, ומטרות של חיזבאללה בשטח לבנון, מוקדם יותר אתמול, מסוקי קרב תקפו תשתית צבאית בלבנון.

צילום: ישיבת אורות שאול