מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

חייל מילואים שיתף את מיקומו של גלנט כדי שהאויב יפציץ את המוצב

חייל במילואים שלא מרוצה מתיפקודו של שר הבטחון שיתף בטוויטר את מיקומו של גלנט בעקבות הרצון שלו למנוע את צילומו עם החיילים בבסיס | ינון מגל תקף, אבישי גרינצייג תהה: "מה לגבי החיים של כל החיילים מסביב? לא אכפת לו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 14:34 ל בתשרי התשפד

חייל מילואים שיתף את מיקומו של גלנט כדי שהאויב יפציץ את המוצב
גלנט ונתניהו, צילום: Shir Torem/Flash90

גולש בטוויטר שיתף את מיקומו של שר הביטחון גלנט המבקר בבסיס צבאי, וכתב כי הוא עושה זאת מפני ש"אולי תגיע התראה, מה שיגרום לו לעוף מפה בלי התמונה". הפרופיל, המכונה "אסף" הרשת החברתית, כתב כי הוא צעק נגד שר הבטחון שיתפטר וכי הרחיקו אותו מהשר. רצף הציוצים קיבל עשרות שיתופים תומכים, ועורר סערה ברשת.

ההתלבטות - והביקורת: "לכלא מיד"

"שתדעו ששר הביטחון נמצא כרגע במוצב ------ ולפחות חייל אחדצ עק לו שיתפטר וזה אני. אבל מרחיקים. משפתים פעולה. פעם הבאה שלא תבינו איך החארות מקבלים את הפוטואופ שלהם, אז תדעו שזה בפקודה ובכוח", כתב הגולש בתחילה. בהמשך כתב: "התלבטתי אם לכתוב בדיוק איפה, אבל החלטתי שכן כי אולי תגיע התראה מה שיגרום לו לעוף מפה בלי התמונה שהוא כל כך זקוק לה".

אבישי גרינצייג, הכתב הסרוג של התאגיד, תקף את המעשה בחריפות וכתב: "מי שלא הבין כמה נזק יוצא מהמשך העיסוק בקיטוב הפוליטי בזמן מלחמה - חייל במילואים מעדכן בזמן אמת היכן נמצא שר הביטחון, בתקווה שהחיזבאללה יראה ויפגיז את המקום וכך גלנט לא יקבל את התמונה שהוא רוצה. הציוץ הזה מקבל עשרות שיתופים ברגע. ומה לגבי החיים של כל החיילים מסביב? לא אכפת לו". ינון מגל כתב: "לכלא מיד. אין משחקים במלחמה".

"סליחה שמחקתי. המטרה היחידה שהוא לא יקבל את התמונה שלו"

בהמשך המשתמש מחק את הציוץ וכתב: "סליחה מכולם שמחקתי. פשוט אין לי כח להתמודד עם התגובות. רק שתדעו שיש פה שרים פחדנים שלא מסוגלים להגיד את הדבר הפשוט 'פישלתי'". בהמשך הסביר: "זה מדהים שלכולכם, משני הצדדים, אין מושג מה הדעות הפוליטיות שלי, ועדיין משייכים אותי למקום כזה או אחר. זה לא משנה. המטרה היחידה שהוא לא יקבל את התמונה שלו עם הגיבורים על אמת. שיזכרו שזה שבוע אחרי ואחרי שהיה לו שטח סטרילי".