מורה בבית הספר ורכזת הסעות: המשטרה עצרה נשים שצהלו על הטבח

שוטרי מחוז ירושלים עצרו אמש מורה בבית ספר במזרח ירושלים ורכזת הסעות ילדים בחשד לגילויי שבח, הסתה ודברי שנאה והזדהות עם ארגון טרור חמאס. מאז תחילת המלחמה נעצרו ונחקרו במחוז ירושלים 40 חשודים בהסתה או תמיכה בטרור

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 14/10/23 19:29 כט בתשרי התשפד

מורה בבית הספר ורכזת הסעות: המשטרה עצרה נשים שצהלו על הטבח
היערכות מוגברת בירושלים במהלך מלחמת חרבות ברזל, צילום: דוברות המשטרה

לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של מחוז ירושלים בגזרות השונות ובפרט בירושלים, המשטרה פועלת כל העת לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בהסתה לטרור ולאלימות. בהתאם להנחיית ממ"ז ירושלים, חמ"ל התודעה של משטרת ישראל במחוז ירושלים בשיתוף גופי ביטחון נוספים, פועל במתכונת מוגברת לניטור וטיפול בפרסומים ברשתות החברתיות השונות שבהם תכנים המסיתים לטרור ולאלימות, ובפרט הזדהות, אהדה ותמיכה במעשיו הרצחניים של ארגון הטרור "חמאס".

במהלך השבוע האחרון מאז פרוץ המלחמה, נחקרו במחוז ירושלים 40 חשודים בהסתה, הזדהות או תמיכה בטרור, מרביתם ביצעו את המעשים ברשתות החברתיות.

מורה בבית הספר נעצרה בחשד לגילויי שמחה לאחר הטבח בעוטף

אמש בפעילות שערכו שוטרי מרחב קדם, נעצרו שתי תושבות מזרח ירושלים, מורה בבית ספר ורכזת הסעות תלמידים, זאת בחשד שפרסמו תכנים הכוללים גילויי שמחה והסתה לטרור ואלימות. לאחר ניטור התכנים ברשתות החברתיות, השוטרים איתרו את החשודות והן נעצרו והועברו לחקירה בתחנות המשטרה במרחב קדם. מחקירתן של שתי החשודות עלה כי הן פרסמו מספר הודעות ברשתות החברתיות עם גילויי שמחה, הסתה ותמיכה בארגון טרור חמאס.