יאיר ויזנר, שגדל בגוש קטיף ומתגורר כיום בקיבוץ כרם שלום, משרת ביחידת החבלה במשטרת ישראל. ויזנר חווה פציעה קשה לאחר שהוא וחבריו ביחידת הכוננות הצילו בחירוף נפש את חברי הקיבוץ, ושניים מהם לא שרדו. כעת הוא מתאושש מהניתוח שעבר, ומעביר מסר לחברי היחידה.
יאיר ויזנר במסר לחבריו מיחידת החבלה: פעם אחת ולתמיד ניכנס ונגיע עד הים
"חברים, נתתי כל מה שיכולתי", פתח ויזנר בקול חנוק, "תשמרו על עצמכם, תשמרו על המשפחות שלכם. תילחמו בגבורה ותחזרו בשלום. אוהב אתכם אחד אחד. שלומית פה מספרת לי כמה משפחת החבלה עוטפת אותה. היא אמרה לי שאם החבלה הייתה מנהלת את הלחימה הכל היה אחרת. אתם יחידת עילית, אתם אריות, אתם גיבורים, אני אוהב אתכם אחד אחד, אני דואג לכם, אני כואב את יגאל יחד אתכם", הוא נחנק בכאב, "וכל הפצעים והייסורים שלי אני סובל באהבה בשביל עם ישראל, פעם אחת ולתמיד שניכנס ונגיע עד הים. זהו, נגמר עזה, לא תחזור עזה".