בן גביר: "הנחיתי את המפכ"ל להיערך לתרחיש שומר חומות 2"

השר לבטחון לאומי ביקר בתחנת המשטרה של העיר שדרות, ואמר כי לדעתו אנחנו בפתחו של שומר חומות 2 | על ממשלת החירום: "די עם הפייק ניוז. אני בעד ממשלת חירום שבה נצרף את כולם, אין ימין ואין שמאל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/23 10:01 כו בתשרי התשפד | עודכן בתאריך 11/10/23 10:18

בן גביר: "הנחיתי את המפכ"ל להיערך לתרחיש שומר חומות 2"
בן גביר ושבתאי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חרבות ברזל, היום החמישי: אחרי מתקפת הפתע הקטלנית של חמאס בדרום ותחילת הלחימה, בישראל נושאים עיניים בדריכות לעבר הגזרות השונות. בצפון המצב מתחמם, ביו"ש עדיין מתוח - ובערים המעורבות טרם נרשם אירוע חריג. בהצהרה שנתן השר לבטחון לאומי הבוקר (ד') הוא הצהיר כי לדעתו אנחנו בפתחו של "שומר חומות 2.

בן גביר: "הנחיתי את המפכ"ל להיערך לתרחיש שומר חומות 2 שלדעתי בפתח"

איתמר בן גביר הגיע הבוקר (ד') לתחנת המשטרה של העיר שדרות. בביקור הוא נתן הצהרה לתקשורת ואמר: "הנחיתי את המפכ"ל להיערך לתרחיש שומר חומות 2 שלדעתי בפתח".

נזכיר כי אמש (ג') במהלך הפרת סדר אלימה בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים, חוסלו שני מתפרעים. הפרת הסדר כללה ירי זיקוקין מסיבי ויידוי אבנים לעבר הכוחות, שוגרו זיקוקין בכינון ישיר ומטווח קצר לעבר לוחמי מג"ב שפעלו במקום ופגעו באחד מהלוחמים. בתגובה לסכנה שנשקפה לחייהם, הגיבו הלוחמים בירי לעבר שני המפגעים ונטרלו אותם, ובהמשך נקבע מותם.

ממשלת החירום בפתח?

על ממשלת החירום אמר השר: "אני רוצה להגיד משהו על ממשלת האחדות. אני אומר די עם הפייק ניוז, אני בעד ממשלת חירום שבה נצרף את כולם, אין ימין ואין שמאל". בשעה 11:00 צפויה להתקיים פגישת נתניהו-גנץ, פגישה בה עתידים להסגר פרטיה האחרונים של ממשלת החירום.