יוסי דגן בחווארה: "נערכים לימים מתוחים בשומרון, בתקווה שבעזרת ה' לא יגיעו"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיע לחווארה יחד עם לוחמי צה"ל, מג"ב וצוות אגף הבטחון של המועצה פרסם סרטון לתושבים ובו מידע וחיזוק לתושבי השומרון: "כיהודים ציונים אנחנו ננצח, המדינה תנצח וההתיישבות בשומרון תנצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/23 22:34 כב בתשרי התשפד

יוסי דגן בחווארה: "נערכים לימים מתוחים בשומרון, בתקווה שבעזרת ה' לא יגיעו"
יוסי דגן בחווארה, צילום: רועי חדי

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פנה לתושבים במסר בו הוא מודיע כי הכבישים פתוחים ומבקש לחזק את משפחות המגוייסים בשומרון ואת הנוער שמסייע למשפחות. בסרטון קצר שיצא לתושבים הוא אומר: "אנחנו אחרי יום קשה, קשה לעם ישראל, קשה גם כאן בשומרון. לאורך כל היום צוות המועצה ואני בקשר להערכות מצב עם שר הביטחון, אלוף הפיקוד מפקד האוגדה ומח"טים, ובשיתוף פעולה מלא עם הנהגות הישובים, הרב"שצים וצוותי הצח"י".

"הכבישים בשומרון פתוחים, מאובטחים כולם כולל כביש חווארה כאן מאחורינו, כולל הכבישים האחרים. אנחנו נמצאים בקשר יומיומי, הן עם כלל גורמי הביטחון, והן עם הנהגות הישובים. אני מחזק את ידי כל המתנדבים והמתנדבות שנרתמים לעזור, רבים מאוד מהשומרון, קיבלו צווי 8 ומגויסים" הודה דגן לתושבים.

"אני פונה בלב אוהב לתושבות והתושבים היקרים בשומרון, אנחנו נמצאים בפתחה של תקופה מתוחה, תקופה קשה של מלחמה לכל עם ישראל. אנחנו נערכים לימים מתוחים כאן בשומרון, בתקווה שבעזרת ה' לא יגיעו. אנחנו, ברמה הביטחונית יש לנו אחריות גם ברמת התושבים להוסיף בימים האלה אמונה, להוסיף בימים האלה נחישות ולהוסיף אורך רוח אנחנו נשמעים להנחיות, עומדים ביחד, בחזית שהיא עורף, בעורף שהוא חזית למען הניצחון של עם ישראל" הוסיף דגן.