תקף את הנהג ונמלט: ויכוח באוטובוס הסתיים בדקירה

אירוע חמור בפתח תקווה: נוסע תקף נהג אוטובוס בסכין, זאת לאחר שעל פי החשד התווכח איתו בנוגע לתחנות הירידה | הנהג פונה במצב קל לבית החולים, במשטרה פתחו בחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/23 09:42 יט בתשרי התשפד

תקף את הנהג ונמלט: ויכוח באוטובוס הסתיים בדקירה
אוטובוס, למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המשטרה פתחה בחקירת חשד לדקירת נהג אוטובוס בפתח תקווה על ידי נוסע בשל ויכוח על "השירות": שוטרי תחנת פ"ת פתחו הבוקר (ד') בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לדקירת נהג אוטובוס על ידי נוסע שנמלט מהמקום, כשהרקע ככל הנראה ויכוח שקדם לכך בנושא תחנות העצירה במסלול הנסיעה.

על פי גורמי רפואה, הנהג פונה לטיפול כשהוא פצוע באורח קל אל המרכז הרפואי בלינסון בעיר.
שוטרים שהגיעו למקום פתחו כאמור בסריקות אחר החשוד, לצד איסוף עדויות ואמצעי תיעוד, לקידום החקירה.

מחאת נהגי האוטובס, 2018

מחאת נהגי האוטובס, 2018 צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פשיעה בכל רחבי הארץ

בימים האחרונים גוברים אירועי האלימות והפשיעה בכל רחבי הארץ. במרכז התופעה המטרידה עומדות בעיקר משפחות פשע מהמגזר הערבי ולאחרונה גם קטטות של נתינים זרים מאריתריאה. בחג הסוכות האחרון האלימות המשתוללת גבתה את חייהם של 11 בני אדם בכל הארץ, ובלילה האחרון שני בני אדם נרצחו בשני אירועים שונים.

בקריית ים נדקר הלילה למוות גבר במהלך אירוע אלימות קשה עם חשד להשפעת שכרות, הוא פונה כשהוא פצוע אנושות לביה"ח רמב"ם ושם נקבע מותו. מוקדם יותר, רוכב אופנוע בן 47, נהרג מפיצוץ במהלך רכיבה בשדרות שמעון פרס באור יהודה. חובשים ופראמדיקים של מד"א איתרו אותו כשהוא עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום.