חיסול בלב עיר: עבריין חוסל בפיצוץ על אופנוע באור יהודה

רוכב אופנוע בן 47 נהרג מפיצוץ מטען חבלה במהלך רכיבה בשדרות שמעון פרס באור יהודה | מפקד מרחב דן: "מדובר בגבר מבוגר המוכר למשטרה, ואנו מזהים את האירוע כפלילי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/23 21:45 יח בתשרי התשפד

חיסול בלב עיר: עבריין חוסל בפיצוץ על אופנוע באור יהודה
זירת החיסול, צילום: דוברות המשטרה

חיסול בלב עיר: רוכב אופנוע בן 47, נהרג היום (ג') מפיצוץ במהלך רכיבה בשדרות שמעון פרס באור יהודה. חובשים ופראמדיקים של מד"א איתרו אותו כשהוא עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. מתחקור ראשוני עולה כי מדובר בפיצוץ של מטען ממנו נפגע רוכב האופנוע כאשר על פי החשד הרקע לאירוע הינו פלילי.

מפקד מרחב דן, ניצב משנה דניאל חדד, הגיע לזירת האירוע וקיים הערכת מצב עם כלל גורמי הפיקוד בשטח. בהצהרה שמסר בסיום הערכת המצב אמר: "בשלב הזה אנחנו מבינים שמדובר בגבר מבוגר המוכר למשטרה, ואנו מזהים את האירוע כפלילי, במסגרת סכסוך כזה או אחר". ממשטרת ישראל נמסר: "חוקרי הזיהוי הפלילי מבצעים איסוף ממצאים מהזירה והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב".

זירת החיסול

זירת החיסול צילום: דוברות זק"א ת"א

תיעוד: זירת החיסול באור יהודה

"ראינו את האופנוע מפורק לגמרי"

אלעד סלמה ואחמד סרחאן, פראמדיקים במד"א סיפרו: "היינו בנסיעה ברכב הפרטי שלפתע שמענו פיצוץ חזק מאוד וראינו את האופנוע מפורק לגמרי. הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד הוסיף: "מדובר בזירה מורכבת וקשה לטיפול, כתוצאה מהפיצוץ הטיפול של הצוותים מחולק לכמה זירות, בסיוע מתנדבי זק"א נוספים אנו פועלים במקום לשמור על כבוד המת ולסייע לכוחות המז"פ הרבים שפועלים במקום".

זירת החיסול

זירת החיסול צילום: דוברות זק"א ת"א

הורים ושלושת ילדיהם נורו למוות בבסמת טבעון

בשבוע שעבר חמישה בני אדם, זוג הורים ושלושת ילדיהם נרצחו ביישוב הבדואי בסמת טבעון שבצפון הארץ. צוותים רפואיים של מד"א איתרו אותם בזירה כשהם עם פציעות חודרות וללא סימני חיים - ונאלצו לקבוע את מותם. מפכ"ל המשטרה, יעקב שבתאי, התייחס לאירוע והגדיר אותו כאירוע טרור: "נחצה פה קו אדום. מי שביצעו את הרצח הזה הם מחבלים ומבחינתנו מדובר בפיגוע" אמר שבתאי, והסף: "המשטרה תעשה הכל כדי להגיע לאותם רוצחים"