עם ספר תורה וארבעת המינים: התפילה של השר הסרוג בסעודיה

שר התקשורת ויו"ר ועדת הכלכלה נחתו אמש בריאד לקראת הכנס הרביעי של איגוד הדואר העולמי UPU. הבוקר התקיימה תפילה מרגשת במקום | השר צפוי להיפגש עם שגריר ארצות הברית בערב הסעודית ואף הוזמן כאושפיזין לסוכתו של מוחמד סעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/23 09:24 יח בתשרי התשפד

עם ספר תורה וארבעת המינים: התפילה של השר הסרוג בסעודיה
קרעי וספר התורה בריאד | , צילום: דוברות שר התקשורת

אמש נחתו בריאד, בירת סעודיה, שר התקשורת שלמה קרעי, יו"ר ועדת הכלכלה, חבר הכנסת דוד ביטן, ראש מטה השר ודובר השר, מנהלת קשרי החוץ, נציגי מנהל הדואר ומשרד החוץ ונציגים נוספים. השניים עומדים בראש משלחת רשמית לכנס הרביעי של איגוד הדואר העולמי UPU. במסגרת הכנס, צפוי קרעי לנאום בפני שרי תקשורת ונציגים מרחבי העולם ונאומו ישודר באתר הכנס.

הבוקר (ג') נערכה תפילה עם ספר תורה וארבעת המינים בבירה הסעודית. השר קרעי ציטט מספר דניאל: "'וְכַוִּין פְּתִיחָן לֵהּ בְּעִלִּיתֵהּ נֶגֶד יְרוּשְׁלֶם וְזִמְנִין תְּלָתָה בְיוֹמָא הוּא בָּרֵךְ עַל בִּרְכוֹהִי וּמְצַלֵּא וּמוֹדֵא קֳדָם אֱלָהֵהּ' - חלונות היו פתוחים בביתו של דניאל כלפי ירושלים לתפילה. גם כאן בריאד זכינו להתפלל עם חלונות פתוחים לכיוון ירושלים.

הוזמן כאושפיזין לסוכתו של מוחמד סעוד

קרעי וביטן עומדים בראש משלחת שהוסמכה בכתב אמנה חתום על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו. המשלחת תשתתף בכנס בינלאומי המתקיים בריאד בימים שני עד רביעי, בה תפגוש בנציגים מרחבי העולם, ותייצג את מדינת ישראל. במהלך הביקור, השר צפוי להיפגש עם שגריר ארצות הברית בערב הסעודית, עם שר התקשורת הטורקי ועוד. השר אף הוזמן כאושפיזין לסוכתו של מוחמד סעוד, ידיד ישראל מריאד, וצפוי לבקר בביתו - סוכת שלום.

עם ארבעת המינים בריאד |

עם ארבעת המינים בריאד | צילום: דוברות שר התקשורת