אבי מעוז: זאת הסיבה שאנחנו רצים לבד בבחירות בירושלים

באיגרת שכתב סגן השר אבי מעוז לפעילי מפלגת נעם הוא הסביר למה מפלגתו רצה לבד בבחירות למועצת העיר ירושלים: "לא יכולנו לקבל אף הצעה שתוביל לכך"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/10/23 14:50 יז בתשרי התשפד

אבי מעוז: זאת הסיבה שאנחנו רצים לבד בבחירות בירושלים
אבי מעוז | , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בסוף החודש יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, ובירושלים רצות המפלגות הימניות כשהם מפוצלות לגמרי. באיגרת שכתב סגן השר אבי מעוז לפעילי מפלגת נעם הוא הסביר למה מפלגתו רצה לבד בבחירות למועצת העיר ירושלים.

אבי מעוז: "לא יכולנו לקבל אף הצעה"

מעוז כתב: "ישנן רשימות שונות ובהם מועמדים המכהנים במועצת העיר. עם חלקם אף ניהלנו מו"מ אינטנסיבי במטרה להתמודד יחד למועצת העיר. לא חיפשנו מעולם כבוד, משרות או תקציב מיוחד, ומטרות אלו אף לא היוו חלק עיקרי במשאים ומתנים אלו.

יו"ר מפלגת נעם, אבי מעוז

יו"ר מפלגת נעם, אבי מעוז, צילום: מפלגת נעם

אבל מכיון שמפלגת נעם החליטה להתמודד בבחירות המקומיות בפריסה ארצית כחלק מהמאבק על זהותה היהודית של המדינה כולה, לא יכולנו לקבל אף הצעה שתוביל לכך שלא נוכל להשפיע על הנעשה במרחב הציבורי, לפעול ולתקן. משכך, קיבלנו את ההחלטה המתבקשת להתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר – רשימת ‘ירושלים בנעם’".

מעוז הוסיף: "אנו בטוחים כי נציגינו בקדמת הרשימה, אשר הוכיחו בעשייתם עד היום נאמנות עצומה לציבור בכלל ולערכים היקרים כל כך, שבשמם נשלחנו לפוליטיקה, בפרט, יוכיחו בעשייתם היומיומית למענכם, ירושלמים יקרים, שההצבעה לרשימת ‘ירושלים בנעם’ (המיוצגת באותיות ני) לא תהיה לשווא".