בלי רישיון נהיגה ובלי אישור שהיה: פלשתיני בן 16 נתפש בגניבה

המאבק המשטרתי בגנבי כלי רכב ועברייני הרכוש: המשטרה עצרה חשוד פלסטיני תושב איו"ש, ללא אישורי שהייה וללא רישיון נהיגה, שגנב רכב זמן קצר קודם לכן מצפון מערב ירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 08:37 יז בתשרי התשפד

בלי רישיון נהיגה ובלי אישור שהיה: פלשתיני בן 16 נתפש בגניבה
הרכב שנגנב, צילום: דוברות המשטרה

חשוד פלשתיני בן 16, תושב איו"ש, נעצר הלילה (ב') ללא אישורי שהייה וללא רישיון נהיגה, בגניבת רכב שאותו על פי החשד גנב זמן קצר קודם למעצרו משכונה בצפון מערב ירושלים.

במהלך פעילות יזומה של שוטרי תחנת שפט כנגד עבירות הרכוש בצפון ירושלים, התקבל דיווח במוקד המשטרה על רכב גנוב שעשה דרכו לכיוון מחסום חיזמא בירושלים. שוטרי תחנת שפט זיהו את נהג הרכב החשוד כגנוב והבחינו כי שמשת הרכב שבורה. נהג הרכב נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה.

השוטרים סיכלו את גניבת הרכב ומבדיקה עלה כי החשוד ללא אישורי שהייה, נהג ברכב ללא רישיון נהיגה. היום, החשוד יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, הכל למען שלום הציבור בטחונו ורכושו".

אילוסטרציה

אילוסטרציה, צילום: shutterstock

תושב לקיה נתפס נוהג בפסילה

בשעות הבוקר, נהג תושב לקיה (31) נתפס נוהג בפסילה של בית משפט: במהלך פעילות אכיפה של שוטרי משטרת התנועה הארצית בגזרת נגב בכביש 31 סמוך למחלף חורה, נעצר נהג בעקבות עבירת תנועה של שימוש בטלפון נייד ובמהלכה התברר כי הנהג תושב חורה בן 31 פסול לנהיגה ע"י בימ"ש.

הנהג נחקר ונשלח למעצר בית ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום.
הרכב הושבת ל-30 יום. "נהיגה בזמן פסילה מהווה הפרה חמורה של החוק ומסכנת את ציבור הנהגים. אגף התנועה פועל לאתר נהגים אלה ולהרחיקם מהכביש, במטרה להגביר את ההרתעה ולשמור על חיי ציבור משתמשי הדרך", נמסר מהמשטרה.