בגיל 76: איש התקשורת אבי אתגר הלך לעולמו

שדרן הרדיו ומנחה הטלוויזיה הוותיק אבי אתגר הלך לעולמו והוא בן 76 | אתגר הגיש בין היתר את התכניות "יום יום ים", "שוקו חם" ואת תכנית האירוח "מוצ"ש" | הוא יובא למנוחות בנס הרים בשעה 17:30

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/23 10:27 טז בתשרי התשפד

בגיל 76: איש התקשורת אבי אתגר הלך לעולמו
אבי אתגר, 1982, צילום: Moshe Shai/Flash9

ברוך דיין האמת: שדרן הרדיו ומנחה הטלוויזיה הוותיק אבי אתגר הלך לעולמו והוא בן 76. הוא יובא למנוחות בנס הרים בשעה 17:30.

"אחד הסמלים המובהקים של הבידור והמוסיקה בשידור הציבורי בישראל משנות השבעים ועד ימינו"

אתגר התחיל את דרכו בקול ישראל בשנות השבעים והוביל בין היתר את התוכניות "מה כבר תשע", "שוקו חם" ו-"טיסת לילה". בשנים האחרונות אתגר הגיש תוכנית מוזיקה שבועית בשם "המבחר של אתגר" ברשת ב, אותה הגיש עד לפני שבוע.

בערוץ הראשון של רשות השידור היה אתגר בין מגישי תוכניות האירוח הפופולריות "שעה טובה" ו"סיבה למסיבה" במהלך שנות השמונים. ב-1989 החל להגיש את תוכנית ההומור והאירוח "מוצ"ש", בכיכובם של ספי ריבלין, יעל עמית ואלי יצפאן.

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן, ספד לו ואמר: "תאגיד השידור הישראלי אבל על מותו של אבי אתגר – אחד הסמלים המובהקים של הבידור והמוסיקה בשידור הציבורי בישראל משנות השבעים ועד ימינו, שעבר כמעט בכל תחנה אפשרית: מ"מוצ"ש" ו"סיבה למסיבה" ועד לתוכניות המוסיקה האישיות בכאן רשת ב', שהפכו לאחד מסימני ההיכר של שידורי הרדיו של כאן בסופי שבוע. אבי היה לאחד מאבות ההגשה האישית ברדיו ובטלוויזיה – עם טעם יוצא דופן, ידע מוסיקלי ותרבותי עצום, שחלק באהבה ובנדיבות עם כולנו. יהי זכרו ברוך".