רוני דלומי מתגעגעת: "קצת כמו התחושה ביום כיפור"

הזמרת והשחקנית שנכנסה לאחרונה לשמירת היריון מספרת על הגעגוע להופעות ולבמה, לצד הציפייה ללידה הקרבה ואיתה החזרה לשגרה: "ההתרגשות הזו של לדמיין את כל מה שנאכל עם שבירת הצום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/09/23 22:45 טו בתשרי התשפד

רוני דלומי מתגעגעת: "קצת כמו התחושה ביום כיפור"
רוני דלומי, צילום: Moshe Shai/FLASH90

הזמרת והשחקנית רוני דלומי נמצאת בעיצומו של ההיריון הראשון שלה, ולאחרונה סיפרה לעוקביה הרבים כי נכנסה לשמירת היריון. בפוסט ששיתפה היום (שבת) בחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה דלומי קצת יותר בקושי ובאתגר וגם בחלומות לרגע שאחרי הלידה.

"אז כבר מעל חודש שאני לא שרה. מעל חודש שאני בשמירת היריון, מעל חודש שאסור לי לעשות ספורט, שאסור לי להופיע. ושאסור לי פיזית, לשיר". פתחה וכתבה הזמרת והשחקנית. "כמה שאני מתגעגעת. אבל אני מחכה בסבלנות, כי מעל חודש שהיא מצליחה להישאר בפנים: מתבשלת, גדלה, מתחזקת. שתינו באיזה חוזה של סבלנות".

צילום: פלאש 90

דלומי שיתפה לצד הפוסט סרטון מתוך הופעה של מחזה בו השתתפה בתחילת ההיריון, וכתבה: "אני עדין מתלבטת איזה שיר לשיר ראשון אחרי הלידה, קצת כמו התחושה ביום כיפור, ההתרגשות הזו של לדמיין את כל מה שנאכל עם שבירת הצום", וציינה שהשיר אותו שיתפה ללא ספק נמצא ברשימה.

"יש לנו אורחת ואני כל כך מתרגשת לשיר איתה"

נזכיר כי לפני מספר חודשים, במהלך הופעה של הזמרת בגריי בת"א, \חשפה בפני הקהל את ההיריון הראשון שלה. דלומי, שהגיעה להופעה עם ז'קט עבה, הסירה אותו במהלך ההופעה לקול תרועות הקהל. "יש לנו אורחת ואני כל כך מתרגשת לשיר איתה", אמרה, "זה כבר ממש קשה להסתיר". לאחר מכן, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, "תודה על האהבה והחיבוק המרגש הזה שחווינו ביומיים האחרונים. תודה לכל המברכים והמברכות, לכל מי שהתרגש ושמח ושר איתנו". דלומי לא שכחה להודות גם לאלו שידעו על ההיריון לפני כולם והצליחו לשמור את הסוד, "כי וואלה, הריוניות, איך אתן מסתירות?" היא שאלה.