זו ההפתעה שציפתה לצוות מד"א שהוזעק לשריפה

צוות מד"א נקרא לטפל בפצועים באירוע שריפה במועצה המקומית בני עי"ש, אולם כשהגיע למקום, הופתע הצוות לגלות כי הנפגעים הם תשעה חתולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/23 22:23 יג בתשרי התשפד

זו ההפתעה שציפתה לצוות מד"א שהוזעק לשריפה
שלושה חתולים ושישה גורים | , צילום: דוברות מד"א

לקראת סוף המשמרת שלהם, נקרא השבוע (ג') צוות מד"א בראשות הפראמדיק מאיר ולדר לטפל בפצועים באירוע שריפה במועצה המקומית בני עי"ש. כשהגיע הצוות למקום, כלל הדיירים כבר הספיקו להימלט מהבית, אולם אנשי הצוות הופתעו לגלות כי ישנם נפגעים נוספים משאיפת עשן - תשעה חתולים, מהם שישה גורים בני מספר שבועות.

הצוות, שהיה לקראת סופה של משמרת הבוקר, בדק את מצבם של הגורים טיפלו בהם בחמצן, יצר קשר עם וטרינרית המרכז הווטרינרי "האוס", ופינה אותם להמשך קבלת טיפול רפואי.

האוס

המרכז הווטרינרי "האוס" | צילום: דוברות מד"א

פראמדיק מד"א מאיר ולדר סיפר על האירוע יוצא הדופן: "כשהגענו למקום השריפה לא ידענו אם יש נפגעים. ככל שהעשן התפזר הבנו שאין אנשים בדירה אבל כן שמענו בעלי חיים רבים. לאחר שחולצו מהדירה, קיבלנו שלושה חתולים שנפגעו קשה מהלהבות והעשן. במקביל לפעולות החילוץ הבחנו בסלסלה בה מצאנו עוד שישה גורים שנפגעו משאיפת עשן. טיפלנו בהם באמצעות חמצן ומיד כשצוות משמרת ערב החליף אותנו פינינו אותם למרכז הוטרינרי להמשך טיפול רפואי כשלא נשקפת סכנה לחייהם".

צילום: דוברות מד"א