חנה מרים שבח היא ההרוגה בתאונת הדרכים הקטלנית בגוש עציון

סמוך למחסום מזמוריה שבגוש עציון נהרגה היום צעירה כבת 25 בתאונה חזיתית, מותה נקבע לאחר חילוצה מהרכב. בשעות הערב הותר שמה לפרסום. צוותי הרפואה העניקו סיוע ראשוני לשני גברים נוספים והם פונו על ידי הסהר האדום

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/09/23 16:29 יג בתשרי התשפד | עודכן בתאריך 28/09/23 22:01

חנה מרים שבח היא ההרוגה בתאונת הדרכים הקטלנית בגוש עציון
זירת התאונה | , צילום: דוברות צוות הצלה

בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 398 סמוך למחסום מזמוריה בגוש עציון נהרגה היום (ה') צעירה כבת 25, מותה נקבע בזירת התאונה. צוותי הרפואה העניקו סיוע ראשוני לשני גברים כבני 40, נוסעי הרכב השני, שסבלו מחבלות קלות, והם פונו על ידי הסהר האדום להמשך טיפול בבית החולים. בוחני תנועה של המשטרה במקום ונסיבות התאונה נבדקות. בשעות הערב הותר לפרסום כי ההרוגה היא חנה מרים שבח. הלווייתה תיערך בשעה 23:00 בבית העלמין כפר עציון.

עקב אופי הפציעות הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותה במקום

מתנדב "צוות הצלה", יוסי מרציאנו, תיאר את שראה בזירת התאונה: "כשהגעתי למקום ראיתי תאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים כשבתוך אחד הרכבים לכודה צעירה כבת 25 כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית. לאחר שלוחמי האש חילצו את הלכודה, יחד עם פראמדיקים וחובשים נוספים של מד"א ביצענו בדיקות רפואיות, אך לצערנו עקב אופי הפציעות הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותה במקום".

לוחמי האש בזירת התאונה |

לוחמי האש בזירת התאונה | צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל, מחוז יו"ש

לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה פעלו בזירה הקשה. רשף לילי בן לולו סגן מפקד המשמרת, סיפר כי הצוות קיבל דיווח על תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב סמוך למחסום מזמוריה. "בדרכנו לאירוע קיבלנו דיווח כי ישנה לכודה ודאית בתוך אחד מכלי הרכב. עם ההגעה למקום זיהינו תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים, ובאחד מכלי הרכב לכודה במושב הנהג. מיד התחלנו בפעולות חילוץ מורכבות לחילוץ הלכודה, וזאת באמצעות כלים הידראוליים יעודיים". כאמור, מותה של הלכודה נקבע במקום.