"זה אבוד": פעילת המחאה הבולטת הודיעה על פרישה מכל פעילות

יעל אבינרי, במאית ועורכת וותיקה ברדיו ובטלוויזיה ופעילה בולטת במחאה, הודיעה כי היא פורשת מכל פעילות וכתבה: "עברנו את נקודת האל חזור, אני הולכת לוודא שיהיה לי איך להבריח מפה את בתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/23 11:57 יג בתשרי התשפד

"זה אבוד": פעילת המחאה הבולטת הודיעה על פרישה מכל פעילות
המחאה בקפלן, אבינרי פורשת, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

כבר 38 שבועות שמחאת מתנגדי הממשלה פועלים ללא הפסקה נגד הממשלה. מה שהחלה כמחאה נגד הרפורמה המשפטית, הפכה למאבק של ממש נגד הממשלה. בהובלת המחאה ישנם כמה ארגונים בולטים דוגמת כוח קפלן ואחים לנשק אך ישנם גם פעילים בולטים של המחאה דוגמת משה רדמן ושקמה ברסלר.

"זה אבוד, עברנו את נקודת האל חזור"

אחת הפעילות הבולטות בקרב המפגינים הייתה אשת התקשורת יעל אבינרי וביטוי לכך אפשר לראות בעמוד הטוויטר הפעיל שלה. עתה היא מודיעה כי היא פורשת מהמחאה וכותבת: "החלטתי לפרוש מכל פעילותי במחאה. העיניים דומעות כל היום. מאתמול בלילה".

היא מסבירה: "בגדול: כי זה אבוד, עברנו את נקודת האל חזור. עוד אכתוב בפירוט ואולי אשנה את דעתי בעתיד כי אי אפשר לדעת לאן החיים יובילו אותנו וכל מיני קלישאות מופלאות ואכן, אם מישהו היה מספר לי לפני תשעה חודשים שאהיה פעילת מחאה, הייתי נקרעת" היא כותבת. היא מסיימת: "שכל אחד יעשה מה שטוב לו. אני הולכת לוודא שיהיה לי איך להבריח מפה את בתי".

אבינרי היא במאית ועורכת במקצוע ובעברה שלל תוכניות דוקו וריאליטי אותן ביימה וערכה. בין היתר ערכה את תוכנית הדוקו-ריאליטי "משפחת שדה", עורכת ראשית ובמאית של תוכנית "המתחזים" של חיים אתגר. בעבר אף ערכה את תוכניתה של יעל דן בגלי צה"ל.