למרות המכתב המפויס - בשטראוס לא חוזרים לפרסם בערוץ 14

מנכ"ל חברת שטראוס פרסם מכתב מפויס ובו הצהיר על קבלת והכלת הדעות השונות בחברה, ובערוץ 14 הגיבו באהדה ובברכה על הדברים. בחברת שטראוס סירבו להגיב על הדברים, ומבדיקה שערכנו נראה כי לא חל שינוי במדיניות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 27/09/23 17:01 יב בתשרי התשפד

למרות המכתב המפויס - בשטראוס לא חוזרים לפרסם בערוץ 14
שטראוס, צילום: Michael Giladi/Flash90

כמעט חודשיים חלפו מאז החליטו בחברת שטראוס להקפיא את פרסומיה בערוץ 14. היום (ד') פרסם מנכ"ל שטראוס, שי באב"ד, מכתב מפתיע. "זה ראש השנה הראשון שלי בשטראוס ואשמח לשתף אתכם בתחושות ובמחשבות שמלוות אותי בתקופה זאת", כתב, "שטראוס היא החברה של כולכם ושל הציבור הישראלי כולו. ההחלטות שמתקבלות בחברה אינן נובעות מנקיטת עמדה פוליטית כזו או אחרת, גם אם חלקן התפרשו ככאלה. כל קול הוא חשוב ובעל ערך, ולעולם לא נשקיט או נעמעם קולות".

חברת שטראוס: "אין שינוי במדיניות שלנו ואין כל סיכום עם ערוץ 14"

בערוץ 14 הגיבו באהדה: "אנו מברכים על הנאמר במכתבו של מנכ"ל שטראוס שי באב"ד שבו הבהיר, שחברת שטראוס לא תפגע בחופש הביטוי ולא תתערב בתוכן של כלי התקשורת באשר הם". למרות המכתב ואווירת הפיוס בין החברה לערוץ, מסתבר שלא כך הדברים. פנינו לשטראוס בבקשת תגובה למכתב, אולם בחברה סירבו להגיב על הדברים. בפועל, מבדיקה שערכנו, נראה כי לא חל שינוי במדיניות וחברת המזון לא שבה לפרסם בערוץ הימני מאז שהודיעה על הפסקה בסוף חודש יולי האחרון.