אירוע מחריד בבסמת טבעון: הורים ושלושת ילדיהם נורו למוות

חמישה בני אדם, זוג הורים ושלושת ילדיהם נרצחו ביישוב הבדואי שבצפון הארץ. פצוע נוסף פונה לבית החולים כשהוא במצב בינוני | פראמדיק מד"א עופר ויניק: "מדובר באירוע קשה מאוד. במקום הייתה המולה רבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/23 15:13 יב בתשרי התשפד

אירוע מחריד בבסמת טבעון: הורים ושלושת ילדיהם נורו למוות
חמישה נרצחים | , צילום: תיעוד מבצעי מד"א

האלימות בחברה הערבית לא עוצרת. בשעה 14:52 התקבל דיווח על פצועים מאירוע ירי בבסמת טבעון. חמישה בני אדם נרצחו באירוע הקשה: זוג הורים ושלושת ילדיהם. צוותים רפואיים של מד"א איתרו אותם בזירה כשהם עם פציעות חודרות וללא סימני חיים - ונאלצו לקבוע את מותם. גבר נוסף נפצע באורח בינוני באירוע ופונה לבית החולים.

פראמדיק מד"א עופר ויניק סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. במקום הייתה המולה רבה. 6 פצועים סבלו מפציעות חודרות בגופם. מיד התחלנו בבדיקות רפואיות, לצערנו 3 גברים ו-2 נשים היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם. גבר בן 49 שנפצע באורח בינוני מפונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

נציין כי הבוקר נורה למוות גבר כבן 50 בחיפה, סמוך לגשר פז. בתיעוד קשה מזירת הירי נראים שני רעולי פנים יוצאים מרכב ויורים בנהג רכב אחר, לאחר שחסמו אותו בכביש. הנרצח באירוע הוא עאטף אבו כליב, אחיו של עבריין בכיר. במשטרה החלו לחקור את האירוע ומעריכים כי יש קשר בין שני המקרים.