מסתבך: בית המשפט קבע כי טראמפ ניפח את שווי נכסיו

בית המשפט בארה"ב קבע כי טראמפ הונה בנקים וחברות ביטוח כשהפריז משמעותית בערך נכסיו בדוחות הכספיים השנתיים שהגיש. בנוסף, הושעה רישיון העסק של ארגון טראמפ

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/23 08:35 יב בתשרי התשפד

מסתבך: בית המשפט קבע כי טראמפ ניפח את שווי נכסיו
צילום: shutterstock

בית המשפט בניו יורק קבע אתמול (ג') כי דונאלד טראמפ הונה בנקים וחברות ביטוח כשהפריז באופן משמעותי בערך נכסיו במנהטן ופלורידה לצד מגרשי גולף בארה"ב ובסקטולנד, זאת, בדוחות הכספיים השנתיים שהגיש. בפסק הדין, שמתפרס על פני 35 עמודים כתב השופט ארתור אנגורון כי המציאות שהציג טראמפ היא "עולם פנטזיה, לא העולם האמיתי".

טראמפ: "תזכורת נוראית לכך שהשמאל הדמוקרטי הקיצוני לא בוחל באמצעים"

בנוסף הוטלו על עורכי דינו של טראמפ קנסות של 7,500 דולר ורישיון העסק של ארגון טראמפ בניו יורק הושעה. בתביעה, שהוגשה נגד טראמפ לפני כשלוש שנים נטען כי טראמפ ניפח את שווי נכסיו בסכום כולל של יותר מ-2 מיליארד דולר, במטרה להשיג הלוואות במאות מיליוני דולרים בתנאים מועדפים וכדי לשלם מסים מופחתים. בתגובה לפסיקת בית המשפט כתב טראמפ כי מדובר ב- "תזכורת נוראית לכך שהשמאל הדמוקרטי הקיצוני לא בוחל באמצעים כדי למנוע ממנו לזכות בכהונה נוספת".

טראמפ

טראמפ, צילום: shutterstock

טראמפ נכנס לכלא ושוחרר בערבות של 200 אלף דולר

כזכור, בחודש שעבר טראמפ נעצר לאחר שהסגיר את עצמו לרשויות כחלק מהחקירות נגדו על ניסיון שיבוש תוצאות הבחירות בשנת 2020. לאחר שנלקח למעצר הנשיא לשעבר שוחרר בערבות של 200 אלף דולר ועם שחרורו צייץ תמונה שלו בחשבון הטוויטר הפופולארי שלו, בו הוא לא השתמש מאז ההפסד הצורם בבחירות לנשיאות, "לעולם לא ניכנע", כתב טראמפ.

לאחר שיצא מבית הכלא אמר טראמפ: "היום, בכלא האלים הידוע לשמצה במחוז פולטון, ג'ורג'יה, נעצרתי למרות שלא ביצעתי שום פשע. העם האמריקאי יודע מה קורה. מה שהתרחש הוא התעללות של צדק והתערבות בבחירות".

השמאל רוצה להפחיד אותך מלהצביע עבור אאוטסיידר פוליטי שמציב את העם האמריקאי במקום הראשון. אבל היום, נכנסתי לגוב האריות עם מסר אחד פשוט בשם כל התנועה שלנו: לעולם לא אוותר על המשימה שלנו להציל את אמריקה".