במשקל של כמעט טון: בשר לא חוקי אותר בירושלים

בפעילות משטרת ישראל וגורמי אכיפה נוספים בשכונת ג'בל מוכבר בירושלים, אותרו בתי עסק שהחזיקו כמות גדולה של בשר לא חוקי שהוחזק בתנאים שאינם ראויים למאכל אדם. "עלול לסכן את בריאות הציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/23 18:58 יא בתשרי התשפד

במשקל של כמעט טון: בשר לא חוקי אותר בירושלים
הבשר שנתפס, צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים יחד עם גורמי אכיפה נוספים, ערכו הבוקר (ג') ביקורות במספר בתי עסק לממכר בשר בשכונת ג'בל מוכבר בירושלים, בעקבות חשד כי במקום מוחזק בשר שאינו ראוי למאכל. במהלך הביקורת אותרו כמויות גדולות של בשר במשקל כולל של כמעט טון, אשר מוחזק בתנאים שאינם ראויים למאכל.

הבשר שנתפס בירושלים

הבשר שנתפס בירושלים צילום: דוברות המשטרה

"עלול לסכן את בריאות הציבור"

כנגד בעלי העסקים החל הליך חקירתי בידי גורמי האכיפה מיחידת הפיצו"ח שבמשרד החקלאות והבשר שנתפס הוחרם. ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה תמשיך לפעול עם גורמי האכיפה השונים לביצוע אכיפת עבירות איכות חיים ומכירת מזון העלול לסכן את בריאות הציבור".

במשרד החקלאות החליטו להאריך את תוקף הבשר

כזכור, בתחילת החודש במשרד החקלאות החליטו להאריך תוקף לשורת מוצרים מן החי, כך לפי "חדשות 12". עד להחלטת משרד החקלאות, משרד הבריאות פעל יחד עם משרד הבריאות ושני המשרדים קבעו את תוקף המוצרים שיובאו מחו"ל. ההחלטה תאפשר ליבואנים וליצרנים לקבוע את התוקף למוצרים, בכפוף למספר סעיפים, וכפועל יוצא תוקף המוצר יהיה ארוך יותר מהמצב הקיים.