בית שמש: מוכר התרנגולות לכפרות נעצר ואז התברר מי הוא

המשטרה עצרה שוהה בלתי חוקי פלשתיני בזמן שמכר תרנגולות לכפרות בעיר בית שמש. בחיפוש בכליו נתפס סכום כסף רב, אותו על פי החשד קיבל עבור המכירה ובהמשך התברר: זו הפעם השלישית שהוא חודר לישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/09/23 14:05 ט בתשרי התשפד

בית שמש: מוכר התרנגולות לכפרות נעצר ואז התברר מי הוא
דוכן מכירת התרנגולות, צילום: דוברות המשטרה

בחלק מקהילות ישראל עדיין נוהגים לבצע את מצוות הכפרות עם תרנגול חי. בבית שמש נערכה מכירה של תרנגולות בעבור סיבה זו, אלא שאז המוכר נעצר על ידי המשטרה והתברר שמדובר בשוהה פלשתיני בלתי חוקי.

לפנות בוקר, התקבל דיווח על אדם חשוד שהגיע אל השכונה החרדית בבית שמש למכירת ארגזים בהם תרנגולים ותרנגולות. שוטרי תחנת בית שמש שהוזעקו, איתרו את החשוד במקום והחלו בבירור נסיבות המקרה.

כפרות, יש מי שנוהגים לעשות עם תרנגולת

כפרות, יש מי שנוהגים לעשות עם תרנגולת צילום: Yaakov Lederman/Flash90

תרנגול זכר לגברים ותרנגולת נקבה לנשים

בדיקה מהירה העלתה כי מדובר בפלשתיני שוהה בלתי חוקי, תושב נפת שכם בשנות ה-20 לחייו, והוא הועבר לחקירה. חוקרי המשטרה הופתעו לגלות את בקיאותו בהלכה היהודית - כשמכר במקום תרנגול זכר לגברים ותרנגולת נקבה לנשים.

בחיפוש בכליו נתפס סכום כסף רב, אותו על פי החשד קיבל עבור המכירה. כמו כן התברר כי מדובר בפעם השלישית שבה נכנס לתחומי מדינת ישראל שלא כחוק ורק במהלך החודש החולף נתפס במרכז הארץ ונחקר על כך. בסיום חקירתו, החשוד יובא במהלך היום בפני בימ"ש לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרו.