אלימות משתוללת: נעצר חשוד ברצח בן 18 ברהט

רצח בעיר רהט: שוטרי ולוחמי מחוז הדרום עצרו הבוקר תושב העיר רהט בגין חשד  למעורבותו בירי וחשד לרצח | ככל הנראה הרקע לאירוע הינו סכסוך פלילי בין שני פלגים מאותה משפחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/09/23 10:00 ט בתשרי התשפד

אלימות משתוללת: נעצר חשוד ברצח בן 18 ברהט
זירת הרצח ברהט, צילום: דוברות משטרה

כוחות משטרת המחוז הדרומי פעלו הלילה לאיתור חשודים המעורבים באירוע ירי שאירע אתמול בלילה בעיר רהט בשכונה שתיים, שכתוצאה ממנו פונה למרכז הרפואי סורוקה פצוע ירי, בן 18, ומותו נקבע בבית החולים זמן קצר לאחר מכן.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן הגיע לזירה וקיים הערכת מצב יחד עם כלל גורמי הפיקוד, המודיעין והחקירות והנחה לפעול באופן תקיף ומהיר ולהשתמש בכל הכלים והאמצעים הנדרשים על מנת לאתר את מבצעי העבירה, וכן להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב הנגב. מפקד המחוז הדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה של כלל המעורבים ומניעת כל ניסיון לשבש את החקירה על מנת להוביל אל החשודים המעורבים ברצח, לעצרם ולמצות את הדין עימם.

החשוד ברצח ברהט

החשוד ברצח ברהט צילום: דוברות המשטרה

הרקע לאירוע הינו סכסוך פלילי בין שני פלגים מאותה משפחה

היום בבוקר פשטו כוחות משטרת תחנת רהט של מרחב הנגב על ביתו תושב העיר בחשד כי היה מעורב באירוע הירי שהוביל לרצח הקורבן וביצעו את מעצרו. על פי החשד הראשוני הרקע לאירוע הינו סכסוך פלילי בין שני פלגים מאותה משפחה. החשוד, בן 29, נעצר לחקירה שמנוהלת ביחידה המרכזית של מרחב הנגב, ובסיום חקירתו הוא יובא היום לדיון בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להעריך את מעצרו.