המחבל נוטרל: פיגוע דקירה ברכבת הקלה - מאבטח נפצע קל

מחבל שהגיע לתחנת הרכבת הקלה גבעת המבתר בירושלים דקר את אחד המאבטחים במקום ונוטרל. הפצוע, בשנות ה-20 פונה לבית החולים במצב קל בהכרה מלאה: "בזמן שהוא נאבק במחבל שוטר שהיה במקום סייע לו וניטרל את המחבל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 21:17 ו בתשרי התשפד

המחבל נוטרל: פיגוע דקירה ברכבת הקלה - מאבטח נפצע קל
זירת הפיגוע, צילום: איחוד הצלה

מאבטח בתחנת הרכבת הקלה בגבעת המבתר בירושלים נפצע בפיגוע דקירה, שוטר ששהה בסמוך נטרל את המחבל. במשטרה מוסרים כי התקבל דיווח על דקירה של מאבטח בתחנת הרכבת הקלה באזור גבעת המבתר בירושלים. המאבטח נפגע באורח קל בידו, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

המחבל, בן 19 ממזרח ירושלים נוטרל בירי, ע"י שני מאבטחי הרכבת הקלה ברציף הנוסעים. ממשטרת ישראל נמסר: "כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים במקום, ותנועת הרכבות במקטע זה הופסקה זמנית לצורך טיפול בזירת הפיגוע. בדקות אלו, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן מקיים הערכת מצב עם המפקדים בזירת הפיגוע".

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע צילום: תיעוד מבצעי מד"א

"הענקתי לו סיוע ראשוני תוך עצירת הדימומים"

משה ערבליך חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "הענקתי לו סיוע ראשוני תוך עצירת הדימומים. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים בהכרה מלאה כשבשלב זה מצבו מוגדר קל". חובש רפואת חירום במד"א חיים בלך הוסיף: "הפצוע היה בתחנת הרכבת כשהוא בהכרה מלאה. סיפרו לנו שהוא הותקף על ידי המחבל ונפצע באורח קל בידו. בזמן שהוא נאבק במחבל שוטר שהיה במקום סייע לו וניטרל את המחבל. הענקנו לפצוע טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל".

הסכין איתה בוצע הפיגוע

הסכין איתה בוצע הפיגוע צילום: דוברות המשטרה