אסון בכרמיאל: שני דיירים חולצו מדירה בוערת - אחד נפטר בבית החולים

חמישה צוותי כיבוי עמלו על כיבוי שריפה בבית מגורים בכרמיאל וחילצו שני בני אדם. בבית החולים נקבע מותו של אחד המחולצים, השני במצב בינוני

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 10:10 ו בתשרי התשפד

אסון בכרמיאל: שני דיירים חולצו מדירה בוערת - אחד נפטר בבית החולים
זירת האירוע, אסון כבד, צילום: דוברות כב"ה צפון

חמישה צוותי כיבוי מתחנת גליל מרכזי. פעלו סמוך לשעה 8:00 בבוקר בשרפת בית ברחוב הרדוף בעיר בכרמיאל, בבניין מגורים בין 4 קומות. לוחמי האש חתרו למגע וביצעו פעולות כיבוי וחילוץ מהדירה. במהלך הסריקות חולצו שני דיירים שהועברו לטיפול גורמי הרופאה, שם קבעו את מותו של דייר אחד והדייר השני פצוע מוגדר במצב בנוני.

צילום: דוברות כב"ה צפון

כאמור, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 68 עם כוויות קשות בגופו והעניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, גבר כבן 62 במצב בינוני, עם כוויות בגופו ושאיפת עשן.

חובש רפואת חירום במד"א, נועם לוי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו המולה רבה ועשן שיוצא מדירה. חברנו לכוחות הכיבוי שחילצו אלינו גבר כבן 68, הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מכוויות קשות בגופו", עוד אמר. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. גבר נוסף שחילצו אלינו היה בהכרה מלאה וסבל מכוויות בגופו ושאיפת עשן. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו יציב".