טיבי תקף את צה"ל והשתמש בתמונתו של עידו אביגל ז"ל - אמו הגיבה

עידו אביגל בן החמש נרצח במהלך מבצע "שומר החומות" מרקטה שנורתה מעזה, זה לא הפריע לחבר הכנסת טיבי להשתמש בתמונתו ולטעון שצה"ל פוגע בילדים. אמו של עידו הגיבה: "יש מצב אתה מוריד את התמונה של הילד שלי משם?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 15:08 ד בתשרי התשפד

טיבי תקף את צה"ל והשתמש בתמונתו של עידו אביגל ז"ל - אמו הגיבה
אחמד טיבי, האם הגיבה, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

סערת רשת התחוללה היום (ג') לאחר שחבר הכנסת אחמד טיבי תקף את צה"ל ופרסם את תמונותיהם של ילדים שלטענתו נפגעו בידי צה"ל, אלא שאחד הילדים בתמונה היה הילד בן ה-5 עידו אביגל ז"ל שנהרג מפגיעת רקטה ששיגר חמאס בזמן מבצע "שומר החומות". ברשת זעמו על טיבי ואימו של עידו, שני הגיבה לחבר הכנסת.

אמו של עידו הגיבה לטיבי

"הי אחמד מה נשמע, שומע? זה סבבה לגמרי לקחת כל מיני ילדים, לשים אותם בתמונה אחת ולספר לעולם שצהל הרג אותם, אבל יש מצב אתה מוריד את התמונה של הילד שלי משם?" כתבה האם, "אני די בטוחה שחמאס רצחו אותו, ופצעו את הבת שלי, וגם את האחיינים שלי, וגם אותי אבל אני לא ילדה אז שיהיה. אה כן, הם ירו לבית!".

עידו אביגל ז"ל, אמו הגיבה לטיבי

עידו אביגל ז"ל, אמו הגיבה לטיבי צילום: באדיבות המשפחה

הסערה החלה לאחר שהעיתונאי יהודה שלזינגר כתב בטוויטר: "גם הבוקר חשוב לתקן את הנזק ולהזכיר: צה"ל לא מפציץ בתים עם ילדים", בתגובה לציוץ פרסם טיבי את תמונות הילדים ובתוכם תמונתו של עידו ז"ל וכתב: "מוץ מהפעמים שכן". כאמור ברשת זעמו על טיבי.

הפגיעה הישירה בבית

הפגיעה הישירה בבית צילום: Gili Yaari /Flash90