יתמודד מול עליזה בלוך: זה נציג ש"ס לראשות העיר בית שמש

אחרי שעזב את הזירה המוניציפלית ועבר לכנסת, בש"ס שולחים את משה אבוטבול חזרה להתמודד על התפקיד שכבר ילא בעבר: ראשות עיריית בית שמש | "הנציג החרדי האותנטי והמנוסה ביותר לעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 21:31 כד באלול התשפג

יתמודד מול עליזה בלוך: זה נציג ש"ס לראשות העיר בית שמש
ח"כ משה אבוטבול, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הזירה המוניציפלית מתחממת: אחרי ששלחו את אוריאל בוסו לבני ברק, בש"ס שולחים את משה אבוטבול להתמודד שוב על התפקיד אותו כבר מילא בעבר - ראש עיריית בית שמש. כיום מכהן אבוטבול כחבר כנסת וכסגן שר החקלאות.

ש"ס: "אבוטבול שימש במשך עשור כראש עיר מוצלח"

"במהלך ישיבת הסיעה שהתקיימה היום בנוכחות שרי וח"כי התנועה, הודיעו בש"ס כי לאחר ברכתם ותמיכתם של מועצת חכמי התורה ושל כלל רבני הקהילות בבית שמש, סגן השר הרב משה אבוטבול יהיה המועמד לראשות העיר בית שמש", מסרו מטעם התנועה.

לדבריהם, "הרב אבוטבול הוא הנציג החרדי האותנטי והמנוסה ביותר לעיר בית שמש, אשר שימש במשך עשור כראש עיר מוצלח החתום על תנופת הבניה הענקית בעיר ופריחת מוסדות התורה, וזוכה לאהדה רחבה מצד כלל החוגים והקהילות בעיר".

משנת 1993 שימש אבוטבול כחבר מועצת העיר בית שמש מטעם תנועת ש"ס, ולקראת הבחירות לרשויות המקומיות ב־2008 התמודד לראשות העיר וזכה ב־46% מהקולות. ב-2013 התמודד אבוטבול בשנית לראשות העיר, וזכה שוב. בשנת 2018 הוא הפסיד לעליזה בלוך ועבר לזירה הארצית.