"צמרמורת": אמיר דדון סיכם את ההופעה עם ישי ריבו

הזמר הישראלי המוכר הופיע ב"מדיסון סקוור גארדן" בניו יורק כאורחו של ישי ריבו, שהפך לזמר הישראלי הראשון שהופיע באולם הענק. בפוסט ששיתף, סיפר: "עולם שלם של אור ואהבה שהגיעה מכל קצוות תבל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/23 12:24 כב באלול התשפג

"צמרמורת": אמיר דדון סיכם את ההופעה עם ישי ריבו
אמיר דדון, צילום: יח"צ

לפני מספר ימים עלה ישי ריבו על במת המדיסון סקוור גארדן בניו יורק ועשה היסטוריה, בתור הזמר הישראלי הראשון שהופיע באיצטדיון המפורסם, בו הופיעו גדולי האומנים הבין-לאומיים. לשמחת הקהל, ריבו החליט לחלוק את התהילה, והבמה, עם שני זמרים ישראלים מצליחים שהגיעו להתארח בהופעה - עקיבא תורג'מן ואמיר דדון.

"הרגשתי צמרמורות בגב"

כעת, מספר ימים לאחר שהאדרנלין וההתרגשות ירדו, דדון שיתף את עוקביו בפייסבוק בתמונות ומחשבות בעקבות ההופעה: "עמדתי בצד והרגשתי צמרמורות בגב כשהבנתי שאני נמצא בתוך רגע מאוד מיוחד ויוצא דופן, שבו האולם הכי גדול בניו יורק מלא בעולם שלם של אור ואהבה שהגיעה מכל קצוות תבל", שיתף הזמר בחוויה, והודה לזמרים לצידם הופיע על הבמה: "ישי ריבו - היתה לי זכות גדולה לצאת למסע הזה איתך. חזרתי עם פנינים של תובנות וזכרונות מדהימים. תודה לך ולכל הצוות המשוגע הזה שלך ולעקיבא האחד והנדיר!"

גם עקיבא תורג'מן כתב על הופעת הענק: "אשכרה ישי ריבו הופיע במדיסון סקוור גארדן! הוא חלם הכי רחוק והפך להיות הזמר הישראלי הראשון שמופיע באולם האגדי הזה". תורג'מן סיכם: ""חוויה שאי אפשר להכניס אותה במילים, ואני אסיר תודה לו על כך".