הותר לפרסום: תושב עכו ניהל קשר עם ארגון טרור פלשתיני

שב"כ ומשטרת ישראל עצרו תושב עכו שניהל קשר עם גורמי טרור המזוהים עם ארגון "החזית העממית" | כתב אישום הוגש כנגדו ומייחס לחשוד עבירות של מגע עם סוכן חוץ וקשירת קשר

אורי מוק אורי מוק, חדשות כיפה 08/09/23 11:23 כב באלול התשפג

הותר לפרסום: תושב עכו ניהל קשר עם ארגון טרור פלשתיני
כנס של החזית העממית, ארכיון, צילום: Photo by Hassan Jedi/Flash90

הותר לפרסום כי במסגרת חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, נעצר בתחילת אוגוסט תושב עכו, חסן נדאף, בחשד לקיום קשר למול גורמי טרור המזוהים עם ארגון הטרור החזית העממית (חז"ע). היום (ו') הוגש נגדו כתב אישום.

במסגרת חקירתו בשב"כ ובמשטרה, התקבל מידע לפיו במהלך החודשים האחרונים פנתה אליו אישה בשם רוצ'ה אבו עג'מה, תושבת בית לחם, המזוהה עם ארגון החז"ע, במטרה לגייסו לארגון. בהמשך, התנהל קשר בין השניים באמצעי תקשורת שונים. בין השאר נפגשו השניים בעיר עכו, במהלכו הביע חסן את הסכמתו לסייע לרוצ'ה, ובתוך כך לארגון החז"ע, באמצעות העברת כספים, מסרים ועוד. בסופו של יום, הסכמתו לא הבשילה לכדי מעשים של ממש, לאור מעצרה.

"שב"כ ער למאמצי ארגוני הטרור לפעול לגיוסם של ערביי ישראל"

בגין מעשיו האמורים, ועל סמך המידע שהתקבל במהלך החקירה בשב"כ הוגש היום כתב אישום המייחס לחסן עבירות של מגע עם סוכן חוץ וקשירת קשר למתן שירות לארגון טרור.

מטעם שב"כ נמסר: "שירות הביטחון הכללי ער למאמצי ארגוני הטרור לפעול לגיוסם של ערביי ישראל לקידום פעילות טרור", עוד נאמר: "בהתאם לכך, ככל שיתקבל מידע על אודות מגע עם גורם טרור, אף ללא מימוש צעדים בפועל, ינקטו שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל את הצעדים הנדרשים לסיכול הקשר ולמיצוי הדין עם מבצעי העבירה".